کد خبر: ۶۶۵۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳
تعداد بازدید: ۵۸۰
رفقای پروفسور هر هفته لیگ برتر را تماشا می کنند؛
پرسپولیسی های کرواسی هفته سی ام لیگ پانزدهم نیز بازی پرسپولیس و راه آهن را در رستوران برانکو تماشا کرده و با اعصاب ناراحت محل را ترک کردند.
وقتی پرسپولیسی های کرواسی با عصبانیت رستوران برانکو را ترک کردند

به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، برانکو ایوانکوویچ آخرین خارجی پرسپولیس بود که ایران را ترک کرد و راهی کرواسی شد. او که هفته آخر لیگ پانزدهم میزبان همسر و دخترش در تهران بود حالا در کرواسی و زادگاهش واراژدین به سر می برد که آن را زیباترین شهر دنیا می داند.

 

اما بد نیست بدانید سرمربی کروات پرسپولیس در زاگرب کمپ ورزشی دارد که در زمان حضورش در خارج از کشور مدیریت آن بر عهده پسر و دخترش به عنوان مدیرعامل و معاون این مجموعه است.

 

برانکو که قرار است برای دور جدید تمرینات پرسپولیس از روز 17 خرداد به ایران برگردد این روزها بیشتر اوقات خود را در مجموعه ورزشی اش می گذراند.

 

اما آنچه مطلب ما را به درازا می کشاند مربوط به رستورانی است که جنب این کمپ ورزشی قرار دارد. این رستوران هم غذا سرو می کند و هم کافی شاپ دارد.

 

نکته جالب آن که تلویزیون بزرگی در این رستوران نصب شده تا بازی های پرسپولیس هم به صورت مستقیم برای دوستان، نزدیکان و اقوام برانکو پخش شود. رفقای برانکو و اعضای کمپ ورزشی او که 100 نفره می شوند، روزهای بازی پرسپولیس در این رستوران جمع شده و حسابی سرگرم می شوند.

 

شاید بتوان اسم این افراد را پرسپولیسی های کرواسی نامید که با گل زدن ها در رستوران برانکو بالا و پایین می پرند و از شکست تیم بزرگ ایرانی افسوس می خورند. این افراد تعصب خاصی هم به تیم برانکو داشته و شنیدیم روز آخر لیگ پانزدهم حسابی حرص خوردند.

 

پرسپولیسی های کرواسی هفته سی ام لیگ پانزدهم نیز بازی پرسپولیس و راه آهن یزدان را از طریق ماهواره در رستوران برانکو تماشا کرده و با اعصاب ناراحت محل را ترک کردند.

 

دوستان برانکو اصلا تصور نمی کردند پرسپولیس در حضور 100 هزار تماشاگر و در استادیوم آزادی به سختی و نتیجه دو بر یک از سد راه آهنی ها بگذرد و قهرمانی را به استقلال خوزستان واگذار کند اما این اتفاق افتاد.

 

حالا برانکو فرصت خوبی دارد که در رستورانش بابت نتایج پرسپولیس و نایب قهرمانی در لیگ برتر ایران به رفقایش توضیح بدهد و خاطرات خود را مرور کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: