کد خبر: ۶۶۵۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱
تعداد بازدید: ۹۴۳
پرسپولیس در حال حاضر مهاجم بالای 180 سانتیمتر ندارد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،بعد از علیرضا بیرانوند، ساسان انصاری به عنوان دومین خط خرید پرسپولیس برای لیگ شانزدهم معرفی شد. با حضور او در کنار علی علیپور، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، کمال کامیابی نیا و امید عالیشاه، پرسپولیس برانکو با جماعتی «لی لی پوت»ی در خط حمله اش روبروست که عملا سانتر از جناحین را به عنوان یک حربه تاکتیکی از بین می برند.

 

در لیگ قبلی پرسپولیس برای استفاده از قدرت بالای ارسال های رامین رضاییان و محمد انصاری دو مهاجم بلندقد داشت؛ مهدی طارمی 187 سانتیمتری و جری بنتگسون 184 سانتیمتری. حالا اما بدون این دو نفر، وضعیت قدی فاز هجومی پرسپولیس زیادی خراب است؛ علی علیپور 179 سانتیمتر، محسن مسلمان 173 سانتیمتر، امید عالیشاه 170 سانتیمتر، ساسان انصاری 170 سانتیمتر و فرشاد احمدزاده 169 سانتیمتری. حتی جبهه دوم حمله با کامیابی نیای 176 سانتیمتری هم کوتاه به نظر می رسد.

 

پرسپولیس به یک مهاجم با قد استاندارد (حداقل بیشتر از 185 سانتیمتر یعنی دقیقا هم قد کاوه رضایی) نیاز دارد و احتمالا برانکو این نقیصه را با خرید خارجی اش از کرواسی یا نزدیکی های این کشور برطرف خواهد کرد. گزینه ایرانی آنها، مسعود حسن زاده (185 سانتیمتر) بود که حاضر نشد مذاکره کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: