کد خبر: ۶۶۴۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴
تعداد بازدید: ۵۵۸
اقدامات آجرلو در نخستین روز کاری در تراکتور
در نخستین روز کاری آجرلو ، با مدیران سابق تراکتور نشستی برگزار کرد.
جلسه آجرلو با مدیران سابق تراکتور / رخصت مدیر عامل از امام جمعه تبریزبه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی آجرلو در نخستین روز کار خود در تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پس از اتمام جلسه با کادر اجرایی و لیدرهای تیم به دیدار نماینده  ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز رفت. 

آجرلو در این دیدار از آیت الله شبستری برای تصدی گری پست مدیر عاملی تیم رخصت گرفت .

خبر دیگر اینکه آجرلو امروز نیز با جمشید نظمی مدیر عامل سابق تیم دیدار کرد .هدف از این دیدار رایزنی در باره مسائل باشگاه تراکتورسازی بود.

آجرلو همچنین در ادامه نشستی را با  مدیران سابق تراکتورسازی برگزار کرد. وی  از جمشید نظمی مدیر عامل سابق تراکتور که هم اکنون سمت مدیرکل استان آذربایجان شرقی را به عهده دارد دعوت کرد.

سعید عباسی نیز از دومین دعوت شدگان بود .عباسی مدیر سابق تراکتور سازی در لیگ پانزدهم بود که با استعفای وی آجرلو سرکار آمد.

محمد حسین جعفری نیز که در شورای شهر حضور دارد  از دیگر حاضران جلسه بود.

این جلسات به هدف ارائه راهکار مناسب جهت موفقیت تیم فوتبال تراکتورسازی در لیگ پیش رو برگزار شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: