کد خبر: ۶۶۴۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵
تعداد بازدید: ۵۲۰
گاوخونی در راه
آیین افتتاحیه فیلم «گاوخونی» به کارگردانی بهروز افخمی و تهیه‌کنندگی علی معلم دوشنبه هفدهم خردادماه ساعت 20:30 در سینما فرهنگ برگزار خواهد شد.

آیین افتتاحیه فیلم «گاوخونی» در گروه هنر و تجربه/آغاز مجدد پس از 12 سال

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین،این فیلم بعد از 12 سال مجددا در گروه سینماهای هنر و تجربه روی پرده می‌رود.نمایش این فیلم پس از امضای پوستر فیلم و دیدار با عوامل، راس ساعت 21 آغاز می‌شود.

فیلم «گاوخونی» اقتباسی از کتاب جعفر مدرس صادقی است و کابوس‌های جوانی را حکایت می‌کند که خاطرات پدر مرده‌اش، شهر زادگاهش یعنی اصفهان و رودخانه زاینده‌رود او را به مرز پریشانی می‌رساند.

عزت‌الله انتظامی، بهرام رادان، سروش صحت و بهاره رهنما بازیگران اصلی فیلم هستند. در مراسم افتتاحیه کارگردان فیلم، بهروز افخمی به همراه علی معلم تهیه‌کننده آن و بهرام رادان و عزت‌الله انتظامی بازیگران «گاوخونی» حضور خواهند داشت.

فیلم «گاوخونی» محصول سال 1381 حضور موفقی در جشنواره‌ها داشت. در بخش دو هفته کارگردانان جشنواره بین‌المللی کن به نمایش درآمد و در بخش مسابقه بین‌الملل جشنواره فجر هم سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد را برای انتظامی و جایزه ویژه هیات داوران را برای بهروز افخمی به ارمغان آورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: