کد خبر: ۶۶۴۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴
تعداد بازدید: ۵۰۲
اسکواش بازان اصفهان بعد از 18 سال انتظار صاحب مجموعه ورزشی اختصاصی شدند.
اسکواش بازان نصف جهان زمین دار شدندبه گزارش خبرنگار خبرداغ سید هَدا محمدی در خصوص افتتاح سالن اسکواش مجموعه امین اظهار داشت: مکان‌یابی، تصویب بودجه، طراحی و شروع به ساخت این سالن پس از سالها انتظار با حمایت مسئولین فدراسیون و شهرداری اصفهان مجموعه اختصاصی اسکواش اصفهان که از سال 93 آغاز شده بود طی مراسمی امروز افتتاح شد و اسکواش بازان نصف جهان دارای زمین تمرینی شدند.

مجموعه ورزشی امین به مساحت 180 مترمربع است که با هزینه ای بالغ بر سه میلیارد و 500 میلیون ریال ساخته شده و دارای یک زمین بازی ( کورت ) ، خوابگاه ، کلاس آموزشی و دفتر اداری است که در طراحی جدیدی که برای کل ورزشگاه در نظر گرفته شده است احتمال اضافه شدن زمین کورت دیگری به این سالن وجود دارد.
وی در خصوص مشخصات فنی این پروژه گفت: این سالن در زمینی به مساحت 180 مترمربع در زیربنای 240 مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر سه میلیارد و 500 میلیون ریال ساخته شده و دارای یک زمین بازی (کورت)، خوابگاه، کلاس آموزشی و دفتر اداری است.
محمدی در پایان یادآور شد:  در ابتدای پروژه و در مرحله طراحی 2 زمین برای این سالن در نظر گرفته شده بود به دلیل برخی مسائل غیرفنی مجبور به حذف یکی از زمین‌های بازی شدیم که امیدواریم در طراحی جدیدی که برای کل ورزشگاه امین در نظر گرفته شده است، کورت دیگر این سالن نیز به مجموعه اضافه شود.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: