کد خبر: ۶۶۴۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
تعداد بازدید: ۳۹۹


بانک آینده از مشتریان وفادارش تجلیل و قدردانی نموددر راستای اصل ارزش آفرینی برای مشتریان و هم­چنین رعایت الزامات شعب فاخر بانک آینده، با حضور روسا و جمعی از مشتریان شعب: پیروزی، صد دستگاه، پیروزی، ابوذر و فلکه دوم نیروی هوایی، از آقای محمد مطلبی مشتری وفادار و ماندگار شعبه پیروزی، صد دستگاه، تجلیل و قدردانی به­عمل آمد.

در این مراسم که باحضور آقای دکتر شاکری عضو هیات مدیره و جمعی از مدیران و روسای ادارات، برگزار گردید؛ از تعدادی مشتریان وفادار سه شعبه یاد شده نیز تقدیر به عمل آمد.

شایان ذکر است؛ کارکنان بانک آینده با ارائه رفتار فاخر در شعب فاخر و ارزش آفرینی برای مشتریان، همواره تلاش می­نمایند تا خاطرات، لحظات خوش و حس ماندگار رضایت و خشنودی از دریافت ارائه خدمات و محصولات از بانک آینده توسط مشتریان محترم را برای آن­ها، ماندگار و جاودانه سازند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: