کد خبر: ۶۶۴۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۶
تعداد بازدید: ۴۶۷
در هفته ماقبل پاياني ليگ پانزدهم تراكتورسازي با مربيگري امير قلعه‌نويي يك پيروزي بزرگ را در ورزشگاه آزادي برابر استقلال تهران به دست آورد.
چاقوی استقلالی ها دسته خودش را بریدبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، در هفته ماقبل پاياني ليگ پانزدهم تراكتورسازي با مربيگري امير قلعه‌نويي يك پيروزي بزرگ را در ورزشگاه آزادي برابر استقلال تهران به دست آورد. آن برد نقش بسيار پررنگي در دور ماندن شاگردان پرويز مظلومي از كسب عنوان قهرماني ايفا كرد.
 
يكشنبه شب اما نوبت به استقلالي‌ها رسيد كه به شكلي ناخواسته لطف وارونه ژنرال را جبران كنند.
 
در شبي كه امير چشم به صفحه تلويزيون دوخته بود تا پيروزي استقلال و آسيايي شدن تراكتورسازي را ببيند، تيم مظلومي در ضربات پنالتي مغلوب ذوب‌آهن شد تا ذوب آخرين سهميه ايران در مسابقات فصل آتي ليگ قهرمانان آسيا را به خودش اختصاص بدهد.
 
به اين ترتيب قلعه‌نويي و استقلال كه سال‌ها همنشين هم بودند اين‌بار كاملا عليه يكديگر عمل كردند؛ امير قهرماني را از پرويز گرفت و پرويز آسيا را از امير! 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: