کد خبر: ۶۶۳۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹
تعداد بازدید: ۸۳۷
غفور ستاره بازی اول؛
ستاره اولین بازی ایران در مسیر انتخابی المپیک در مصاف با استرالیا مشخص شد.
بازگشت رویایی پسر خوش تیپ والیبال ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،تیم ملی والیبال ایران از ساعت 5:30 امروز شنبه هشتم خرداد ماه در نخستین دیدار خود در رقابت‌های انتخابی المپیک به مصاف تیم ملی استرالیا رفت و توانست با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 17 و 25 بر 18حریف خود را از پیش‌رو بردارد.

 

امیر غفور، پشت‌خط زن تیم ملی والیبال ایران در این مسابقه توانست عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و به تنهایی 19 امتیاز برای ایران به ارمغان بیاورد و عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان را به خود اختصاص دهد. در تیم استرالیا هم ساموئل والکر توانست 9 امتیاز برای تیمش کسب کند.

 

غفور 13 امتیاز در حمله، 4 امتیاز در دفاع و 2 امتیاز در سرویس به دست اورد تا ستاره بی‌چون و چرای میدان مسابقه با استرالیا باشد.

 

ستاره کاشانی تیم ملی والیبال ایران بعد از دو سالی افت ناشی از مصدومیت و دوران مربیگری اسلوبودان کواچ، با بازگشت دوباره سیچلو به تیم ملی و در شرایطی که شهرام محمودی آسیب دیده و دور از شرایط بازی است، خوش درخشید و ستاره بازی اول ایران بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: