کد خبر: ۶۶۳۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۲
تعداد بازدید: ۷۰۲

پدال نوشت: با ارائه ۵۰ نمونه آخر از مدل‌های کوپه و دراپ‌هد در فرم ویژه «زنیث کالکشن»، زمان بازنشستگی نسل کنونی رولز رویس فانتوم فرا رسیده است. این خودروها که هم‌اکنون فروش آنها پایان یافته، در جهت ذائقه مشتریان تغییر خواهند یافت و با تجهیزات منحصر به فردی چون یک طبقه شیشه‌ای در درب عقب، یک یخچال بزرگ نوشیدنی و یک نسخه سفارشی از سبد پیک‌پیک ویژه کمپانی همراه خواهند بود.

Rolls-Royce-Phantom-Zenith-three-cars


در تکیه‌گاه نشان مکانی که هر کانسپت اولین بار در آن معرفی شده، حک شده است؛ «ویلا دِسته» برای نسخه دراپ‌هد و «دریاچه لمان» برای کوپه‌ها. یک کشوی داشبورد حاوی یک پلاک شماره‌گذاری شده در محفظه‌ای از جنس آلومینیوم است که کاراکتر «محدود» این خودرو را بیشتر نشان می‌دهد. رولز رویس همچنین در این قسمت، قطعه‌ای اضافه کرده که مستقیماً از خط مونتاژ فانتوم در «گود وود» استخراج شده است. مختصات دقیق محلی که این فلز آن آمده، بر روی این قطعه قابل‌مشاهده است.

Rolls-Royce-Phantom-Zenith-red


سرعت‌سنج خودرو در یک قاب فولادی صیقلی قرار گرفته و از جنس چرم تیره‌تر در قسمت‌های عقب کابین استفاده شده است؛ موضوعی که تمرکز این مدل‌ها بر روی «راننده» را بیشتر نمایان می‌کند. سقف مشهور «استار لایت» نیز به منظور «قرار دادن راننده و مسافر جلو در یک محیط گرم و آسمانی» تدارک دیده شده است.

2016-RR-PhantomZenith-06

2016-RR-PhantomZenith-02


رولز رویس برای رنگ‌آمیزی منحصر به فرد این مدل از مدل‌های گذاشته خود کمک گرفته است؛ از جمله یک ترکیب رنگ سرخ (Madeira Red) و نقره‌ای (Jubilee Silver) و همین‌طور ترکیب رنگ آبی (Midnight Blue) با سفید (Arctic White) که هر دو از فانتوم‌های دهه ۱۹۳۰ الهام گرفته شده‌اند.


تولید سری کنونی فانتوم به پایان خود نزدیک می‌شود. در همین حال، رولز رویس آزمایش‌های مربوط به نسل هشتم این مدل را آغاز کرده است؛ مدلی که قرار است برای اولین بار از یک ساختار کاملاً آلومنیومی استفاده کند.

البته خودروساز انگلیسی تاکنون اطلاعاتی در زمینه قیمت این نسخه‌های ویژه زنیث منتشر نکرده است، ولی با توجه به اینکه خودروهای برند رولز رویس، گزینه‌های مناسبی برای «کلکسیونرهای واقعی» به شمار می‌آیند، می‌توان به راحتی انتظار داشت که صفر‌های زیادی در مقابل قیمت آنها قرار گیرد.

منبع: caranddriver
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: