کد خبر: ۶۶۳۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹
تعداد بازدید: ۴۵۹
معاون پارلمانی رییس جمهوری تاکید کرد: دولت به هیچ وجه در انتخاب رییس و هیات رییسه مجلس دخالتی نداشته و نخواهد داشت
انصاری : دولت به هیچ وجه در انتخاب رییس و هیات رییسه مجلس دخالتی نداشته و نخواهد داشتبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا، دولت به هیچ وجه در انتخاب رییس و هیات رییسه مجلس دخالتی نداشته و نخواهد داشت
حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در پاسخ به سوالی درباره نظر دولت نسبت به ریاست مجلس دهم و این که آیا دولت بر فرد خاصی نظر دارد یا نه؟ گفت:امروز رییس جمهوری محترم در جلسه هیات دولت تاکید کردند که انتخاب رییس و هیات رییسه مجلس شورای اسلامی مساله ای درون پارلمانی و از اختیارات نمایندگان محترم مجلس است و دولت به هیچ وجه در این مساله دخالت نداشته و نخواهد داشت و هر کسی که از سوی نمایندگان به ریاست مجلس انتخاب شود مورد احترام دولت خواهد بود.
وی افزود: همچنین رییس جمهوری بر ضرورت تعامل و همکاری دولت و مجلس برای خدمت به مردم و پیشبرد امور کشور تاکید کردند.
انصاری ادامه داد: لازم به یادآوری است که قبلا نیز در مصاحبه های رسمی محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و اینجانب بر عدم دخالت دولت در انتخاب هیات رییسه و رییس مجلس تاکید شده بود.
مجلس دهم از هشتم خرداد ماه آغاز به کار می کند؛ این در حالی است که مجلس نهم روز گذشته -سه شنبه- پایان یافت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: