کد خبر: ۶۶۲۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷
تعداد بازدید: ۵۱۴
شركت سرمايه گذاري و توسعه كيش در دهه اول خرداد سه دوره آموزشي را در مركز همايش هاي بين المللي كيش برگزار مي كند

مركز همايش هاي بين المللي كيش ميزبان برگزاري سه دوره آموزشيبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، دوره آموزشي حمل و نقل، بيمه و بازرسي با حضور 44 نفر از دست اندركاران و كارشناسان صنعت حمل و نقل و بيمه  از 3 خرداد در كيش آغاز شده و تا 11 خرداد هر روز از ساعت 8 تا 10 صبح ادامه خواهد داشت.

دوره آموزشي تجزيه و تحليل تاخيرات در پروازها و مديريت آن نيز يكي ديگر از دوره هايي است كه به همت شركت سرمايه گذاري و توسعه كيش، ششم و هفتم خرداد از ساعت 9 صبح تا 17 در مركز همايش هاي بين المللي كيش برگزار خواهد شد.

همچنين دوره آموزشي مكاتبات سوئيفت نيز 12 و 13 خرداد از ساعت 8 تا 12 در اين مركز برگزار مي شود و 49 نفر از علاقمندان به مباحث بانكي در اين دوره با مهمترين نكات در تنظيم مكاتبات سوئيفت آشنا مي شوند.

لازم به ذكر است سیستم سوئیفت براي ارسال و دریافت هرگونه پیام ارزی در بین واحدهای ارزی بانکهای داخل کشور و بانکهای خارج از کشور و با هدف سرعت بخشیدن به انجام معاملات ارز، جلب رضایت مشتریان و همچنین هماهنگی تمام عملیات ارزی در سطح جهانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مرکز بین المللی همایش های کیش با در اختیار داشتن 6 سالن چند منظوره همراه با امکانات جانبی و کاملاً مجهز در فضایی به وسعت 13000 متر مربع ساخته شده است و مجموعه  مناسبی براي برگزاری انواع جلسات، همایش ها، سمپوزیم ها، کنگره های علمی و سایر گردهمایی ها به شمار می آید.

 سالن هاي مذاکره جهت برگزاری نشست ها و کارگروه های تخصصی، اتاق گریم و پرو جهت اجرای برنامه های تئاتر و نمایش زنده، دو سالن Work Shop جهت نشست های تخصصی، پوشش اینترنت سالن ها، میز پذیرش، کافی نت، 
اتاق خبرنگاران واحد صدور کارت، چاپ و تکثیر، فضاهای اداری و نماز خانه از ديگر امكانات مركز همايش هاي بين المللي كيش است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: