کد خبر: ۶۶۲۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
تعداد بازدید: ۷۵۹
وزیر دفاع: احمد متوسلیان و ۳ دیپلمات ایرانی زنده و در اسارت اسرائیل هستندوزیر دفاع اعلام کرد که سردار احمد متوسلیان و ۳ دیپلمات دیگر ایرانی زنده و در اسارت رژیم صهیونیستی هستند.

سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز خبر داده است که 4 دیپلمات ربوده شده ایرانی در اسارت رژیم صهیونیستی بوده و زنده هستند.

اشاره سردار دهقان به 4 دیپلمات ربوده شده ایرانی، به عملیات ربایش سردار احمد متوسلیان وابسته نظامی سفارت ایران در بیروت، سید محسن موسوی کاردار سفارت ایران در بیروت، تقی رستگار مقدم کارمند سفارت ایران و کاظم اخوان عکاس خبرگزاری جمهوری اسلامی است.

به گزارش انتخاب، این 4 دیپلمات ایرانی، در 14 تیرماه سال 61 در مسیر سفارت ایران در بیروت بودند که در یک پست بازرسی توسط یک گروه شبه نظامیان فالانژ، ربوده شده و بعدها طبق خبرهای رسمی و غیررسمی، تحویل رژیم صهیونیستی شده‌ بودند.

سردار دهقان که با خبرگزاری دفاع مقدس مصاحبه می کرد، گفت، "ادعای ما این است که این ها زنده و در اسارت رژیم صهیونیستی هستند و مدارکی دال بر این موضوع وجود دارد. آنها مسئولیت سلامت و امنیت چهار دیپلمات را باید بر عهده بگیرند و هم از لحاظ حقوقی و هم از لحاظ سیاسی دنبال می‌کنیم تا بتوانیم اینان را آزاد کنیم. دولت این مسئله را پیگیری خواهد کرد."
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: