کد خبر: ۶۶۱۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴
تعداد بازدید: ۴۴۹
آیت‌‌الله هاشمی رفسنجانی:
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از برخی رسانه های مخالف دولت گفت: به دور از آزادگی، انصاف و اخلاق و حتی بدون توجه به منافع و مصالح ملی، با انواع و اقسام رسانه‌های رسمی و غیررسمی، یأس و نا امیدی را به جامعه تزریق می‌کنند.
برخی رسانه ها بدون توجه به مصالح ملی یأس را به جامعه تزریق می‌کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی امروز –سه شنبه- در دیدار گروهی از فعالان سیاسی، اجتماعی، استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این مطلب افزود:اصلاح سیاست خارجی و تصویب و اجرای برجام را یکی از بهترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید دانست.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با ارائه تحلیلی از شرایط آغاز به کار دولت یازدهم و اوضاع کشور گفت: با توجه به مجموعه شرایط و محدودیت‌ها، به خصوص مانع‌‌تراشی‌های یک عده تندرو در مجلس شورای اسلامی، عملکرد نسبتاً خوبی داشت و مردم هم از آن خبر دارند.
هاشمی رفسنجانی صراحت لهجه را ویژگی مردم خونگرم کهکیلویه و بویراحمد دانست و گفت: از زمانی که با مردم و شخصیت‌های آن خطه آشنا شدم، صراحت و شجاعت را طبیعت آنها دیدم و همیشه تحت تأثیر فتوت مردم آن استان، به خصوص در زمان 8 سال دفاع مقدس بودم.
در آغاز این دیدار اعضای شورای مرکزی اصلاح‌طلبان استان کهکیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام والمسلمین صدوقی، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی استان و حسین اخلاقی، ضمن ارائه گزارشی از اوضاع سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استان، به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص مسایل مختلف پرداختند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: