کد خبر: ۶۶۱۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
تعداد بازدید: ۶۸۴
دروازبان جدید پرسپولیس گفت: دوست دارم 10 سال برای پرسپولیس بازی کنم این تیم مردمی و بزرگ است و دوستش دارم باعث افتخار است که پیراهنش را بر تن می کنم.

بیرانوند پرسپولیسی شدبیرانوند: می‌خواهم تا 10 سال دیگر بازیکن پرسپولیس باشم به گزارش خبرداغ به نقل از کاپ،علیرضا بیرانوند درباره پیوستنش به پرسپولیس اظهار داشت: از مدیریت باشگاه نفت تشکر می کنم. در این 12 سال در حق من پدری کردند. آقایان حمزچی، ابراهیمی، میرشیبانی، ایرانیان، قنبرزاده، علیپور و ... لطف زیادی به من کردند.

 

وی در ادامه افزود: آقایان ابراهیم زاده، فرکی، گل محمدی و منصوریان در پیشرفتم نقش داشتند. مربیان پایه نفت هم همینطور به من کمک کردند. انشا.. این تیم در تهران بماند و هر کسی آن را می خرد بتواند نفت را به روزهای خوبش برگرداند.  می خواستم خیال خودم را راحت کنم. 

 

دروازبان جدید تیم سرخپوش پایتخت همچنین اذعان داشت: قراردادم دو ساله است. دوست دارم 10 سال برای پرسپولیس بازی کنم. این تیم مردمی و بزرگ است و دوستش دارم. باعث افتخار است که پیراهنش را بر تن می کنم. می خواستم یک قرارداد خوب ببندم و به همین دلیل زود قراردادم را بستم.

 

وی همچنین تصریح کرد:  با خانواده در راه خرم آباد بودم. 12 ساعت آنجا بودم. تا با من تماس گرفتند؛ با پرواز خودم را به تهران رساندم و دو روز در کنار خانواده ام خواهم بود و بعد به اردوی تیم ملی می روم.

 

بیرانوند در پایان درباره اینکه دوست دارد پسرش فوتبالیست شود یا خیر، گفت: خودش علاقه زیادی دارد ولی قدش کوتاه است و باید ببینیم در آینده چه طور می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: