کد خبر: ۶۶۱۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۴۶۲
در معاملات بیست و پنجم اردیبهشت سکه با قیمت یک میلیون و ۲۸ هزار تومان به فروش رسید.

هفته گذشته قیمت دلار بین ۳ هزار و ۴۴۵ تومان تا ۳ هزار و ۴۵۷ تومان نوسان داشته است. این نوسانات نشان می دهد که دلار هفته آرامی را پشت سر گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابتدای هفته گذشته دلار با افزایش قیمت رو به رو شد با نزدیک شدن به ساعات پایانی بازار  تقاضا برای خرید ارز افزایش یافته و به روند رشد قیمت دلار کمک کرد. اما روز بعد قیمت دلار کاهش یافت و به ۳ هزار و ۴۴۵ رسید. 

در هفته پایانی اردیبهشت دلار کار خود را با قیمت ۳ هزار و ۴۴۷ تومان آغاز کرد. 

این در حالی است که روز بیست و پنجم اردیبهشت  یورو با قیمت ۳ هزار و ۹۳۰ تومان و پوند انگلیس با قیمت ۴ هزار و ۹۵۰ تومان به فروش رسید. 

هفته گذشته سکه تمام بهار آزادی نسبت به اوایل ماه در روندی کاهشی قرار گرفت. این کاهش قیمت سکه همراه با کاهش قیمت طلای جهانی بوده است. 

قیمت سکه در روز پنج شنبه به دلیل فشار دلار و اونس وارد کانال قیمت یک میلیون و ۲۰ هزار تومان شد. 

امروز سکه تمام بهار آزادی در بازار با قیمت یک میلیون و ۲۸ هزار تومان به فروش رسید. قیمت نیم سکه ۵۳۳ هزار تومان وربع سکه ۲۸۸ هزار تومان است. 

برای آگاهی از تحولات لحظه ای ارز و سکه ایــــــــــــــــــــــــــــــــنجا را کلیک کنید.    

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: