کد خبر: ۶۶۰۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۷
تعداد بازدید: ۵۱۶

طیب‌نیا استعفای رییس بیمه مرکزی ایران را پذیرفتصبح امروز محمدابراهیم امین، رییس بیمه مرکزی ایران به دنبال مسائل پیش آمده ناشی از فیش‌های منتشر شده از حقوق‎های چند ۱۰ میلیونی مدیران بیمه مرکزی ایران در اسفندماه، نامه‎ای خطاب به وزیر اقتصاد در رسانه‌ها منتشر کرد و در آن ضمن اعلام استعفا نسبت به وضعیت پیش آمده ابراز شرمندگی کرده بود. او البته اتهامات مطرح شده علیه خود را هجمه خوانده و اظهار کرده بود چون سرمایه خود را پاکدستی و صداقت می‌داند در شرایط کنونی اعتماد به نفس و اقتدار ماندن در سمت رییس بیمه مرکزی ایران را ندارد. 

به دنبال استعفای محمدابراهیم امین، علی طیب‌نیا، وزیر امور اقتصاد و دارایی با استعفای وی موافقت کرده و روابط عمومی وزارت اقتصاد و دارایی اعلام کرده است که جانشین محمدابراهیم امین به زودی معرفی خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کارگر ساده
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
0
0
دارند حق مردم بیچاره را میخورند.ملیارد میلیارد....

اگر حرف بزنی....میشی مفسد؟؟؟؟؟؟؟

بعدش دنبال حذف 45500 یارانه هستند.همین بی شرف ها
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: