کد خبر: ۶۶۰۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷
تعداد بازدید: ۶۶۹
خبر جدایی کی‌روش علاوه بر تیم ملی، برای پرسپولیسی‌ها هم دردسر درست کرده است.
پرسپولیسی‌ها نگران شدند؛ برانکو سرمربی تیم ملی می‌شود؟حضور برانکو ایوانکوویچ روی نیمکت تیم ملی به جای کی‌روش، از یک شایعه کم کم به واقعیت نزدیک می‌شود. وزارت ورزش و هیات رئیسه فدراسیون، قصد پذیرش استعفای کی‌روش را دارند و با توجه به فشار افکار عمومی بعد از این تصمیم، بعید است سراغ یک مربی ایرانی بروند. در بین گزینه‌های خارجی هم محدودیت منابع مالی و مربیان بزرگ بیکار، فدراسیون را مجبور می‌کند سراغ گزینه‌هایی برود که سابقه حضور در لیگ برتر را دارند. رد شدن کرانچار توسط وزارت ورزش، عملکرد ضعیف استیماچ و مشکلات اسکوچیچ در این فصل، گزینه‌های وزارت ورزش و فدراسیون را به یک نام محدود می‌کند. برانکو ایوانکوویچ که قبلا سرمربی تیم ملی بوده و بخاطر موفقیت با پرسپولیس، از مقبولیت اجتماعی بالایی برخورددار است.

 

پرسپولیس اخیرا قرارداد برانکو را برای 2 سال آینده تمدید کرده اما با توجه به اینکه مالکیت این باشگاه به وزارت ورزش تعلق دارد، این قرارداد نمی‌تواند مانع جدایی برانکو از پرسپولیس شود. سرپرست باشگاه پرسپولیس و اعضای هیات مدیره این باشگاه، همگی منصوب وزارت ورزش هستند. خود برانکو هم بعید است مخالفتی با نشستن دوباره روی نیمکت تیم ملی داشته باشد.

 

با این انتفال، احتمالا پرسپولیس بزرگترین قربانی کنار گذاشتن کی‌روش خواهد بود. سرخپوشان در سال‌های اخیر با استیلی، ژوزه، دایی، درخشان و حتی دنیزلی حال و روز خوبی نداشتند و این فصل با برانکو بعد از سال‌ها اوج گرفتن را تجربه کرده‌اند. اوج‌گیری که شاید جدایی برانکو، خیلی زود به آن پایان دهد.

 

آی اسپورت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
0
0
دست رو برانکو بذارید دیگه خودتون میدونید
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: