کد خبر: ۶۶۰۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۱
تعداد بازدید: ۸۰۳
کامیابی نیا؛
هافبک تیم پرسپولیس گفت: «بعد از اینکه به نفت باختیم و صدر را از دست دادیم، مطمئن بودیم که اتفاقات دوباره به نفع ما رقم می خورد.»
گل محمدی پرسپولیسی است اما اول تیم خودش را می بیند / در آسیا هم حرف هایی برای گفتن خواهیم داشتکمال کامیابی نیا درباره بازی راه آهن، شانس قهرمانی پرسپولیس و موضوعات دیگر صحبت کرده است.

 

متن کامل صحبت های کامیابی نیا را می خوانید:

 

* به بازی راه آهن نزدیک می شویم.برای یک پیروزی بزرگ آماده اید؟

- راه آهن برای نباختن می آید. من این تفکر را قبول ندارم که می گویند بازی با راه آهن راحت است. اتفاقا دیدار سختی است. این تیم هنوز شانس ماندن دارد و به خاطر همین بازی سختی خواهیم داشت.

 

* تقدیر جوری رقم خورده که جمعه چشمانتان به بازی باشد و گوش هایتان به اخبار اهواز.

- خب، استقلال خوزستان هم تیم خوبی است. به هر حال نتیجه بازی این تیم با ذوب آهن هم مهم است. امیدوارم که آنجا اتفاقی بیفتد که باب میل پرسپولیس باشد. هر دو تیم خوب هستند. قطعا ذوب آهن در این بازی با تمام وجود برای سهمیه می جنگد. آقا یحیی هم پرسپولیسی است ولی بی شک اول از همه تیم خودش را می بیند.

 

* حرف دلت را بگو.قهرمان می شوید یا نه؟

- ببینید بعد از اینکه به نفت باختیم و صدر را از دست دادیم، مطمئن بودیم که اتفاقات دوباره به نفع ما رقم می خورد. ولی در بازی آخر جای اشتباهی نیست. باید از تک تک موقعیت هایمان استفاده کنیم. یک حرف دیگر هم دارم.

 

* بگو!

- ما خدا را شکر هم خوب بازی می کنیم و هم خوب امتیاز می گیریم. امسال هواداران پرسپولیس را دوست دارند. حتی روزهایی که نتیجه می گرفتیم، باز هم راضی بودند چون تیم خوب بازی می کرد. امیدوارم باشگاه این تیم را حفظ کند. این تیم حتی می توند در آینده در آسیا هم حرف هایی برای گفتن داشته باشد.

 

* به نظر می رسد جمعه آزادی روز شلوغی در پیش دارد. اینطور فکر می کنی؟

- شک نداریم که برای این بازی استادیوم آزادی پر می شود و تازه خیلی از هواداران شاید پشت در ورزشگاه بمانند. امیدواریم که با حضور این هواداران یک جنش باشکوه قهرمانی بگیریم.

کاپ
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: