کد خبر: ۶۶۰۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۹
تعداد بازدید: ۴۶۵
دیدار تراکتورسازی و استقلال در حالی با برتری نماینده فوتبال آذربایجان به پایان رسید که برخی افراد با ایجاد برخی حواشی به دنبال بی ارزش کردن این پیروزی بودند.
باشگاه تراکتور: حضور کیانی مقابل استقلال قانونی بودارگان خبری باشگاه تراکتورسازی با مقدمه ای که خواندید، نوشت: «شایعه محرومیت مهدی کیانی از حضور در دیدار مقابل استقلال در حالی مطرح شد که بازیکنانی با شرایط مشابه این بازیکن پیش از این نیز در دیدارهای مختلف تیم ها حضور پیدا کرده بودند و این اظهارات برخی افراد نشان از عدم داشتن اطلاعات کافی این افراد در این زمینه است. مصطفی شهبازی در گفت و گو با کاپ، در این باره که عنوان شده مهدی کیانی از ابتدای فصل جاری لیگ برتر 5 کارت زرد دریافت کرده و نمی توانسته مقابل استقلال به میدان برود اظهار داشت: طبق آئین نامه سازمان لیگ کارت های زرد پس از انتقال بازیکنی از یک باشگاه به باشگاه دیگر پاک می شود. تنها جرائمی که با بازیکن به باشگاه جدید منتقل می شود محرومیت ها هستند.

 

وی توضیح داد: مهدی کیانی چهار کارت زرد خود را در باشگاه گسترش فولاد تبریز دریافت کرد که پس از دریافت کارت سوم محرومیت یک جلسه ای خود را پشت سر گذاشت. کارت زرد چهارم او مقابل ذوب آهن بود که پس از آن در نیم فصل به تراکتور رفت. به این ترتیب کارت زرد آخر این بازیکن پاک شده محسوب می شود و کیانی با دریافت کارت مقابل ملوان در حال حاضر یک اخطاره است.

 

عضو سازمان لیگ اضافه کرد:اگر بازیکنی پس از دریافت کارت سوم به باشگاه جدید منتقل شود محرومیت خود را در باشگاه جدید به همراه خواهد داشت. اما در غیر این صورت هیچ مشکلی برای همراهی تیم جدید مشکلی وجود نخواهد داشت. از این رو حضور مهدی کیانی درترکیب تراکتورسازی کاملا قانونی و بدون اشکال بوده است.

 

سعید فتاحی مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ در این ارتباط به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: بر اساس ماده 13 آئین نامه انضباطی مسابقات در صورت جابه‌جایی یک بازیکن از باشگاهی به باشگاه دیگر تنها محرومیت انتقال پیدا میکند و کارت‌های زرد بازیکن در صورت انتقال به تیم دیگر منتقل نخواهد شد.»

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: