کد خبر: ۶۶۰۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳
تعداد بازدید: ۱۵۶۱
عارف با مراجع عظام تقلید قم دیدار کرد
امید نوشت: منتخب اول مردم تهران در مجلس دهم صبح امروز به منظور زیارت و دیدار با مراجع تقلید به شهر قم سفر کرد.

محمدرضا عارف در این سفر با آیت‌الله وحید خراسانی، آیت‌الله جوادی آملی، آیت‌الله نوری همدانی ، آیت‌الله گرامی و حجت‌الاسلام شهرستانی نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت‌الله وحید خراسانی در این دیدار گفت: پست و مقام همیشگی نیست و دست به دست می شود، گشودن گره از کار بیچارگان و خدمت به دین باید در اولویت باشد.
این مرجع تقلید ادامه داد باید مراقب بود حسرت خدمت به دین و گشودن گره از کار بیچارگان را نخوریم، که الحمدالله شما از این حسرت رها خواهید شد.
آیت الله وحید خراسانی ضمن توصیه به توسل به قرآن و امام زمان، اظهار امیدواری کرد خدمت خدا و امام زمان که خدمت به بندگان خدا است نسیب همه خوبان بشود .

آیت‌الله نوری همدانی نیز در دیدار منتخب اول تهران گفت: یكی از ویژگی های نظام اسلامی ولایی حضور افراد متعهد و تاثیرگذار است كه آمادگی خود را برای خدمت به مردم و تحكیم نظام اعلام كرده و قدم به عرصه عمل می گذارند و خدمت به مردم بسیار با فضیلت و دارای ثواب است.

وی افزود: نظام ولایی و ولایت فقیه ركن نظام است و هر قدر وحدت ما در این راه حول محور ولایت فقیه باشد توفیق ما بیشتر خواهد بود و اتحاد رمز پیروزی و پیشرفت كشور است، لذا همفكری میان مسئولان بسیار لازم است.

آیت‌الله گرامی نیز در این دیدار خطاب به عارف گفت: وقتی شنیدم در تهران کاندیدای انتخابات شدید خوشحال شدم و از اینکه نفر اول تهران هم شدید خوشحال‌تر شدم، شما الحمدالله بسیار با نشاط هستید و برای کشور منشاء خیرهستید.

این عالم دینی با استقبال از حضور 18 زن درمجلس دهم، بر ضرورت تلاش مسئولان برای رفع مشکلات مردم به ویژه مشکلات معیشتی و رفع بیکاری تاکید کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: