کد خبر: ۶۶۰۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۲۴۹
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران عنوان کرد این احتمال وجود دارد که بازیکنانش برابر فولاد به میدان نروند.
تماس بازیکنان نفت با منصوریان: مقابل فولاد بازی نمی‌کنیمعلیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار نفت تهران مقابل فولادخوزستان گفت: این دیدار از بازی با پرسپولیس سخت‌تر است. وقتی با پرسپولیس و استقلال بازی داریم، بازیکنان به لحاظ روحی و روانی خودشان را آماده این بازی می‌کنند. دلیلش این است که بازی با این دو تیم پخش مستقیم می‌شود. بنابراین پس از بازی با این دو تیم بازیکنان از لحاظ انگیزشی شرایط متفاوتی خواهند شد.

 

وی همچنین اعلام کرد قرار بود بازیکنان تیمش بعد از ناهار راهی هتل شوند اما در تماسی که با او داشتند به وی اعلام کردند به دلیل مشکلاتی که دارند به هتل نمی روند و حتی شاید فردا تیمش مقابل فولاد به میدان نرود.

 

سرمربی تیم فوتبال نفت با تبریک به مهدی تاج به خاطر انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون گفت: امیدوارم تاج به حرف‌هایی که زد، عمل کند. او در برنامه تلویزیونی خیلی خوب حرف زد و من همه حرف‌هایش را ضبط کرده‌ام.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: