کد خبر: ۶۵۹۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷
تعداد بازدید: ۶۳۱
کاپیتان سابق پرسپولیس تأکید کرد این تیم همچنان شانس قهرمانی دارد و بازیکنان نباید ناامید شوند.

شاهرودی؛پرسپولیسی ها اول قهرمان شوند و بعد دنبال خوشگذرانی بروند

به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، رضا شاهرودی در خصوص شرایط پرسپولیس بعد از شکست مقابل نفت تهران اظهار داشت: «خیلی‌ها تصور می‌کنند پرسپولیس قهرمان نمی‌شود، ولی این‌طور نیست. بازی مقابل نفت یک زنگ خطر برای پرسپولیس بود و ان‌شاءالله باعث خواهد شد تا این تیم قهرمان شود.»

 

وی درباره فشردگی بالای جدول و هیجان 3 تیم برای قهرمانی افزود: «هیچ سالی رقابت قهرمانی اینقدر فشرده نبود، ‌چون همیشه یا پرسپولیس پایین جدول قرار داشت یا استقلال. وقتی این دو تیم در کورس قهرمانی هستند مطمئناً لیگ پویا می‌شود و این به نفع فوتبال است.»

 

شاهرودی در ادامه در مورد انتقادهای صورت گرفته از سوشا مکانی، علیرضا نورمحمدی و بابک حاتمی گفت: «مطمئناً آنها ضعیف کار کردند، ولی معتقدم در بازی با نفت تمام بازیکنان پرسپولیس ضعیف بودند و اگر برانکو دستش باز بود می‌توانست خیلی از بازیکنان را تعویض کند.»

 

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه تاکید کرد: «پرسپولیس دو هفته حساس دارد و بازیکنان این تیم باید به استراحت و خواب خودشان اهمیت بدهند. آنها اول قهرمانی لیگ را به دست بیاورند و سپس دنبال خوشگذرانی بروند چون برای این کار به اندازه کافی وقت دارند.»

 

او در پایان گفت: «در حال حاضر هواداران پرسپولیس نگران تیم هستند و بازیکنان باید درک کنند که در چه شرایطی قرار دارند. امیدوارم در نهایت پرسپولیس قهرمان لیگ شود.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: