کد خبر: ۶۵۹۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
تعداد بازدید: ۵۲۶
حمید سوریان موفق شد در آخرین مسابقه گزینشی المپیک ریو، سهمیه این رقابت ها را کسب کند.
سوریان بالاخره المپیکی شدآخرین مرحله مسابقات گزینشی المپیک ریو در رشته کشتی امروز در استانبول ترکیه آغاز شد. حمید سوریان تنها نمیانده کشتی کشورمان در این رقابت ها حضور پیدا کرد تا آخرین شانس خود را برای رسیدن به المپیک ریو امتحان کند.

 

دارنده مدال طلای المپیک ریو دوژانیرو در اولین مرحله وزن 59 کیلوگرم با استراحت مواجه شد. او در دور دوم تنها 1 دقیقه زمان می خواست تا ایوان لیزاتوویچ کروات را با نتیجه 9-0 شکست دهد و به مرحله سوم صعود کند.

 

سوریان در این مرحله هم کار سختی نداشت و حریف آلمانی خود، اریک ویب را با حساب 8-0 مغلوب و ضربه کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. او در این مرحله به دیدار دیمیترو تیسیمبالیوک اکراینی رفت و در نهایت با حساب 8-0 در کمتر از یک دقیقه این حریف را هم شکست داد و المپیکی شد.

 

سوریان باید در دیدار نهایی به مصاف برنده دیدار نمیاندگان آمریکا و مولداوی برود.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: