کد خبر: ۶۵۹۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸
تعداد بازدید: ۱۴۶۲
گوشی Xperia X Performance از تیر ماه در کشوشرکت سونی اعلام کرد که گوشی Xperia X Performance با قیمت 699 یورو در کشورهای فرانسه و هلند و با قیمت 729 یورو در ایتالیا و اسپانیا عرضه می‌شود.رهای اروپایی عرضه خواهد شد.
مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: شرکت سونی اعلام کرد که گوشی Xperia X Performance با قیمت 699 یورو در کشورهای فرانسه و هلند و با قیمت 729 یورو در ایتالیا و اسپانیا عرضه می‌شود.

قیمت و تاریخ عرضه‌ Xperia X Performance

سونی ماه گذشته گوشی Xperia X و Xperia XA را راهی بازار کرد؛ اما تاریخ عرضه‌ی Xperia X Performance را اعلام نکرده بود. به‌تازگی مشخص شده که این محصول از تیر ماه در کشورهای اروپایی عرضه می‌شود.

این گوشی از هم اکنون برای پیش فروش موجود شده و علاقه‌مندان می‌توانند این پرچم‌دار جدید سونی را خریداری کنند. به احتمال زیاد محصول جدید سونی از 14 تیر ماه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. البته این تاریخ هنوز قطعی نشده و سونی هم چیزی در این‌باره اعلام نکرده است.

قیمت و تاریخ عرضه‌ Xperia X Performance

گوشی Xperia X Performance از یک صفحه نمایش 5 اینچی با دقت تصویر 1080 در 1920 پیکسل بهره می‌برد. از تراشه‌ی اسنپ دراگون 820 به همراه 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌ ی داخلی روی این گوشی استفاده شده و با اندروید 6.0 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. یک دوربین 23 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 به همراه فوکوس خودکار و فلش LED و دوربین جلوی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 روی آن قرار گرفته است. این تلفن همراه هوشمند از استاندارد IP68 بهره می‌برد که باعث می‌شود در برابر نفوذ گرد و خاک و آب مقاوم باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: