کد خبر: ۶۵۹۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸
تعداد بازدید: ۳۲۱
مدیر تیم باشگاه رعد پدافند هوایی :
مدیر باشگاه رعد پدافند هوایی، گفت: اتهام تبانی که در تنیس روی میز علیه ما به کار برده‌اند را از طریق مجاری قانونی پیگیری خواهیم کرد.

اتهام تبانی‌ را از مجاری قانونی پیگیری می‌کنیم/ شکست بازی رفت را فردا جبران خواهیم کرد 

به گزارش خبرداغ به نقل از فارس محمد صانعی  در مورد شرایط تیم تنیس روی میز رعد پدافند برای بازی برگشت نیمه نهایی مقابل دانشگاه آزاد اظهار داشت: شرایط تیم بسیار خوب است و بعد از بازی هفته گذشته همه بازیکنان در اردو بودند و تمرینات خوبی را انجام داده‌ایم.

وی ادامه داد: در بازی قبلی هماهنگی زیادی نداشتیم آن هم به این دلیل بود که قبل از مسابقه اردو نداشتیم. نوشاد عالمیان تازه از هنگ‌کنگ رسیده بود و خسته بود.

مدیر تیم رعد پدافند هوایی تاکید کرد: در بازی فردا با آمادگی کامل می‌رویم تا پیروزی 6 بر 3 دور مقدماتی را تکرار کنیم و خودمان را به فینال برسانیم.

صانعی در مورد اینکه سرمربی شهرداری تبریز گفته این تیم در دور مقدماتی تبانی کرده است، عنوان کرد: هر کسی این ادعا را مطرح کرده است علیه‌اش اعاده حیثیت می‌کنیم. اگر ما در آن مسابقه‌ای کهنام برده‌اند،  نوشاد را در ترکیب قرار می‌دادیم و خوب بازی نمی‌کرد حرف‌شان درست بود اما ا اصلا بازی نکرد، و سایر نفرات ما با تمام توان در مسابقه حاضر شدند.

وی ادامه داد: اینها توهماتی است که سایر تیم‌ها مطرح می‌کنند و می‌خواهند باخت خود را توجیه کنند. پس از ه باخت و نداشتن شانسی برای فینال، این حرف‌ها را می‌زنند. در نهایت ما این موضوع را از طریق مجاری قانونی پیگیری می‌کنیم تا همه چیز مشخص شود.

دیدار برگشت رعد و دانشگاه آزاد فردا ساعت 17 در تهران برگزار می‌شود. بازی رفت را دانشگاه آزاد 6 بر 4 برده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: