کد خبر: ۶۵۹۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
تعداد بازدید: ۱۱۲۷
به بچه ها گفتم بهترين تيم هجومي ليگ را ببريد
سرمربی نفت طوری استقلالی‌ها را خوشحال کرد که آنها بعد از آن دربی عجیب به خیابان‌ها ریختند و شادی کردند.
ديروز رك و پوست‌كنده با منصوريان صحبت كرديم و او هم سعي كرد خيلي صريح جواب ما را بدهد.


* آن حرف‌هايي كه در مورد مسئولان نفت زدي خطرناك نبود؟


تيم ما دوران بسيار سختي را چه به لحاظ روحي و چه از نظر مالي پشت سر گذاشته بود. بچه‌ها در رختكن مرا صدا كردند و گفتند بعد از خدا به جز تو كسي را نداريم، مگر ما نفتي نيستيم كه كسي به ما توجه نمي‌كند؟ رئيس‌جمهور هم براي بازي ايران و آرژانتين پيغام مي‌دهد اما مسئولان نفت خودشان را به خواب زده‌اند و دودستي هم كه آنها را تكان مي‌دهي بيدار نمي‌شوند.

 

* پيروزي بر اين پرسپوليس حس خوبي بود نه؟


تازه بعد از اين بازي من با تمام وجود متوجه شدم كه فوتبال ايران هنوز دوقطبي است و به جز پرسپوليس و استقلال بقيه براي مردم مهم نيستند. ما خودمان براي كسب سهميه مي‌جنگيديم ولي نفت وسيله‌اي شد براي كركري بيشتر بين هواداران دو تيم و البته سرنوشت ليگ را هم عوض كرد. بعد از بازي فهميدم نشاط و شادي به فوتبال ايران برگشته و البته بايد قبول كنيم كه تيم ما هم بازار فوتبال را داغ نگه داشت.

 

* استقلال قهرمان مي‌شود؟


بايد تا دقيقه 95 بازي آخر بجنگد. حالا سرنوشت قهرماني دست استقلال است و البته بايد تراكتورسازي را ببرد.

 

* رقابت شما و قلعه‌نويي هم براي كسب عنوان چهارمي جالب است.


بله، سرنوشت ما به نتايج استقلال، تراكتورسازي، ذوب‌آهن و... بستگي دارد ولي به هر حال تا روز آخر مي‌جنگيم.

 

* استقلالي‌ها مي‌توانند لطف شما را جبران كنند؟ آنها اگر قهرمان جام حذفي شوند به نفع نفت است؟


من همه چيز را به خدا واگذار كردم. خدا كند بهترين تيم ليگ قهرمان شود و البته خودم دوست دارم استقلال تهران يا پرسپوليس قهرمان شوند.

 

* بهترين تيم ليگ كدام است؟


از نظر فوتبالي بهترين‌هاي ليگ به نظر من نفت، گسترش و ذوب‌‌آهن هستند ولي ما بهترين تيم هجومي ليگ (پرسپوليس) را برديم.

 

* علي دايي گفته مي‌خواهم با بردن استقلال راه قهرماني پرسپوليس را هموار كنم.

 

به داش علي عزيز مي‌گويم من نگفته بودم براي قهرماني استقلال، پرسپوليس را مي‌برم ولي حالا اگر شما چنين خواسته‌اي داري بحث ديگري است اما تاريخ نشان داده اگر استقلال هفته آخر براي قهرماني نياز به برد داشته باشد بازي‌اش را مي‌برد. (البته به جز هفته آخر ليگ اول حرفه‌اي).

 

* پرسپوليسي‌ها مي‌گويند استقلال با پاي خودش به صدر نرفت بلكه با دستان منصوريان رفت.


بله، ما تأثير گذاشتيم و به دو هفته آخر هيجان داديم اما حالا سرنوشت قهرماني دست استقلال است و آبي و قرمز هر كدام اشتباه كنند به جام نمي‌رسند. البته بايد به مردم تبريك بگويم بابت اين جوان‌هاي نفت.

 

* انصافاً گل اول‌تان آفسايد نبود؟


من فيلم را 10، 11 بار ديدم و احساس كردم زاويه ديد داور و كمك‌داور كور است. البته شايد بدن وحيد اميري 20،‌30 سانتي‌متر جلوتر بود ولي جلوي آن همه تماشاگر قرمز كمك‌داور كار سختي داشت. با اين حال كتمان نمي‌كنم كه شايد وحيد يك نيم‌تنه جلو بود كه اگر ثابت شود شك نكنيد سرنوشت قهرماني به طرز وحشتناكي عوض شده است. البته پارسال هم مقابل فولاد دو پنالتي ما را به اذعان كارشناسان نگرفتند و سرنوشت جام عوض شد.

 

* قبل از بازي در رختكن صحبت خاصي با شاگردان‌تان نداشتيد؟


به آنها گفتم بهترين تيم هجومي ليگ را ببريد. پرسپوليس واقعاً تيمي بزرگ است كه يك مربي جنتلمن مثل برانكو را دارد. شما به ادبيات برانكو بعد از بازي توجه كنيد تا به صحت ادعاي من پي ببريد.

 

* رفيق‌تان كريم باقري چيزي نگفت؟


نه، فقط تبريك گفت و البته گفت مبارك‌تان باشد. اين را هم بگويم كه من در بازي رفت يك گل رز براي آقاكريم بردم و او هم در بازي برگشت به پاس 25 سال رفاقت‌مان در تيم ملي جبران كرد.

 

* مظلومي به شما زنگ زد؟


بله، زنگ زد تشكر كرد و خسته نباشيد گفت.

 

خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: