کد خبر: ۶۵۸۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲
تعداد بازدید: ۹۴۲
رئیس ستاد انتخابات كشور با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: از ساعت 8 صبح امروز كه انتخابات در 55 حوزه و شهرستان های مختلف آغاز شده حضور مردم در پای صندوق های رای بسیار چشمگیر بوده است.
رئیس ستاد انتخابات كشور: حضور مردم درپای صندوق های رای بسیار چشمگیر استمحمدحسین مقیمی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آرامش بسیار خوبی تاكنون در پای صندوق های رای و شعب اخذ رای وجود داشته و هیچ گزارشی دال بر این كه امنیت و نظم انتخابات بر هم خورده باشد ارجاع نشده است.
وی اضافه كرد: سعی بر این است كه داوطلبان و طرفداران آنها قوانین و مقررات و عدم تبلیغات در حوزه ها و شعب اخذ رای را مورد توجه قرار دهند و خوشبختانه نیروهای فرمانداری، شورای نگهبان، هیات نظارت و بازرسی از ابتدای صبح حضور دارند.
مقیمی همچنین در خصوص تعرفه های انتخاباتی بدون اشاره به رقم آن گفت: تعرفه ها به اندازه كافی چاپ و تهیه شده و در اختیار حوزه ها در استان ها قرار گرفته است و تاكنون هم هیچ كمبودی نداشته ایم.
وی افزود: 15هزار و 344 صندوق وجود دارد كه از این ها تعدادی سیار بوده و به بالگرد نیاز دارند تا به مناطق سخت گذر انتقال داده شوند.
رئیس ستاد انتخابات كشور گفت: در این زمینه به توافق و همكاری لازم رسیده ایم كه اگر نیاز به بالگرد بود، استفاده كنیم.
رئیس ستاد انتخابات كشور در مورد ساعت رای گیری هم اظهار داشت: در اكثر حوزه‌ها تا ساعت 8 شنبه نتایج اعلام می‌شود و شاید برخی حوزه‌ها باقی بماند كه سعی می‌كنیم در ساعات اولیه فردا نتایج آنها را اعلام كنیم.

 ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: