کد خبر: ۶۵۸۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵
تعداد بازدید: ۸۹۹
میناوند در اینستاگرامش منتشر کرد؛
پیشکسوت پرسپولیس معتقد است: «دفاع اتوبوسی و چندلایه حریف هم زیبایی و روح فوتبال جذاب را زیر سوال برده بود.»
مهرداد میناوند پس از شکست روز گذشته پرسپولیس مقابل نفت که منجر به واگذار کردن صدر جدول به استقلال شد، در صفحه اجتماعی خود مطلبی منتشر کرده که در ادامه می خوانید:

 

«سلام

 

متاسفانه امروز امتیازات بازی را از دست دادیم اما با این وجود هنوز هم معتقدم شانس اول قهرمانی هستیم.

 

امروز سوت های داور کاملا یک طرفه بود و همین امر تمرکز تیمی را به هم ریخته و از طرفی دفاع اتوبوسی و چندلایه حریف هم زیبایی و روح فوتبال جذاب را زیر سوال برده بود.

 

با این حال نباید فراموش کنیم تیم ما با تمام سختی های که با آنها روبرو بود از قعر جدول به صدر رسید و به عقیده من شایسته تقدیر و احترام هستند، به امید خدا با قهرمانی کار خوبشان را تکمیل خواهند کرد.

 

یک توصیه هم به طرفداران تیم دوم پایتخت: اینقدر درگیر تیم اول پایتخت نباشید. هر زمان ما را بردید کری بخوانید. مطمئن باشید هفته آخر جام را با ربان قرمز تزئین می کنند چون ما قهرمانیم.»

هر وقت دربی را بردید کری بخوانید / جام را با ربان قرمز تزئین می کنند

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: