کد خبر: ۶۵۸۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
تعداد بازدید: ۱۴۲۷
با توجه به اطلاعات قرار گرفته در سایت Mac Fan و Macotakara شرکت اپل قصد دارد آیفون 7 را در سه مدل معمولی، پرو و پلاس راهی بازار می‌کند. این آیفون‌ها خروجی صدای ۳٫۵ میلی‌متری ندارند و مدل پلاس هم از دوربین دوتایی بهره می‌برد.

مجله دیجی کالا - مجید نور دوست: با توجه به اطلاعات قرار گرفته در سایت Mac Fan و Macotakara شرکت اپل قصد دارد آیفون 7 را در سه مدل معمولی، پرو و پلاس راهی بازار می‌کند. این آیفون‌ها خروجی صدای ۳٫۵ میلی‌متری ندارند و مدل پلاس هم از دوربین دوتایی بهره می‌برد.

آیفون 7 در سه مدل عرضه می‌شود

در تصویر شماتیک منتشر شده از آیفون 7 مشخص شده که این گوشی ظاهری همانند مدل‌های قبلی دارد. خروجی ۳٫۵ میلی‌متری صدا روی آن قرار ندارد و باریک‌تر از آیفون 6s است. در این تصویر مشخص شده که آیفون یک مدل پرو خواهد داشت و صفحه‌نمایش آن ۵٫۵ اینچی است. همچنین در این اطلاعات گفته شده که آیفون 7 پلاس از لنز دوتایی بهره می‌برد. این گوشی یک بلندگو در پایین دارد همانند مدل‌های قبلی خروجی ۳٫۵ میلی‌متری صدا روی آن وجود ندارد.

آیفون 7 در سه مدل عرضه می‌شود

گوشی iPhone 7 در ابعاد ۱۵۸٫۲۲ در ۷۷٫۹۴ در ۷٫۳ میلی‌متر ساخته شده و به احتمال زیاد با تراشه‌ی A10 راهی بازار می‌شود که مصرف انرژی پایین‌تری دارد. حتی بعید نیست که آیفون 7 پلاس باتری بهتری نسبت به مدل‌های معمولی داشته باشد.

شرکت اپل با ایجاد تغییرات جدید در آیفون 7 قصد دارد ویژگی‌های بیشتری را در گوشی‌های بعدی خودش به وجود بیاورد. قبلا شایعه شده بود که آیفون 8 ویژگی‌های بهتری در مقایسه با این گوشی دارد و بسیار تغییر کرده.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: