کد خبر: ۶۵۸۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱
تعداد بازدید: ۴۲۲
رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت که او از روز اول پای برانکو ایوانکوویچ ایستاد و این مربی توانست خودش را در پرسپولیس ثابت کند.
کاشانی: از روز اول پای برانکو ایستادم
جعفر کاشانی در خصوص شرایط پرسپولیس و شانس این تیم برای رسیدن به عنوان قهرمانی گفت: پرسپولیس اوایل فصل نوسان داشت که آن‌ را با مدیریت باشگاه پشت‌سر گذاشت. بازیکنان باورشان شد که در تیم بزرگی بازی می‌کنند، در واقع رسالت سنگینی روی دوش آنها وجود دارد، ولی خوشبختانه به‌تدریج شخصیت آنها پویا شد. آنها می‌دانند که وارث قهرمان‌های بزرگی هستند که افتخارات زیادی را به‌دست آوردند. خوشبختانه امروز تیمی که در رده چهاردهم جدول قرار داشت صدرنشین است و به‌سوی قهرمانی پیش می‌رود.

وی ادامه داد: ساختن یک باشگاه کاملا حرفه‌ای از قهرمان شدن هم مهم‌تر است، باشگاهی که زیرساخت‌های آن براساس علوم روز دنیا باشد. امیدوارم در سه بازی باقیمانده هم نتایج خوبی را بگیریم و درنهایت پرسپولیس قهرمانی در لیگ ایران را دوباره تجربه کند و باعث خوشحالی هوادارانش شود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درمورد اینکه آیا باشگاه مذاکره با بازیکنان مورد نظر برانکو را آغاز کرده است، عنوان کرد: این مسائل به درخواست کادر فنی مربوط می‌شود که در کمیته فنی باشگاه مورد بررسی قرار می‌گیرد. قطعا نیازهای فنی و فرهنگی تیم مهم است و اقدامات لازم برای تقویت پرسپولیس انجام خواهد شد.

کاشانی در مورد عملکرد مثبت برانکو در پرسپولیس اظهار داشت: من از روز اول پای این مربی ایستادم و از او حمایت کردم. برانکو یک مربی صبور و آگاه به علم روز دنیا است که هیچ‌وقت با سماجت دنبال چیزی نیست. او کارش را با حوصله و طبق اصول انجام می‌دهد و امیدوارم از اطلاعات این مربی و همچنین پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس در کارهای ساختاری استفاده کنیم.

 تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: