کد خبر: ۶۵۸۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
تعداد بازدید: ۵۳۷
«حسام الدین سراج» - خواننده‌ی شناخته شده‌ی موسیقی ایران- از هشتم تا دهم اردیبهشت با همراهی ارکستر موسیقی «نقش جهان» با رهبری «مهدی پناهی» به اجرای برنامه خواهد پرداخت
سراج سه شب در اصفهان می خواند
این کنسرت در هفته‌ی اصفهان و نکوداشتی برای این شهر فرهنگی انجام خواهد شد؛ این در حالی است که امشب تجلیلی از این خواننده‌ی نامدار و 6 فعال هنری اصفهانی (در رشته‌های خوشنویسی، مینیاتور، قلم‌زنی، خاتم‌کاری و موسیقی ) از جمله کیومرث پوراحمد نیز انجام خواهد شد.

 او در کنسرت پیش‌روی خود قطعاتی چون «به اصفهان رو» یه یاد استاد «تاج اصفهانی» - استاد بزرگ آواز- را اجرا خواهد کرد، همچنین تصنیف «اشک مهتاب» از استاد محمدرضا شجریان از دیگر قطعاتی است که سراج آن را با آرزوی بهبودی و سلامت کامل ایشان به اجرا در خواهد آورد. «باد صبا» و «شب عاشقان بی‌دل» با آهنگسازی «همایون رحیمیان» نیز از دیگر قطعاتی است که سراج در این برنامه به اجرا درخواهد آورد.

ارکستر «نقش جهان» ارکستر بزرگ از سازهای زهی، بادی و ایرانی است که در اصفهان مشغول فعالیت است. این برنامه در سالن آمفی‌تئاتر کوچک اصفهان و در ساعت 20:30 انجام خواهد شد.

 موسیقی ما
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: