کد خبر: ۶۵۸۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
تعداد بازدید: ۱۷۰۴
در عملی دوست داشتنی نسبت به دامادی که به بیماری علاج ناپذیر مبتلاست، عروس تصمیم به تراشیدن سر خود در جشن عروسی اش در لیورپول گرفت.
برترین ها: در عملی دوست داشتنی نسبت به دامادی که به بیماری علاج ناپذیر مبتلاست، عروس تصمیم به تراشیدن سر خود در جشن عروسی اش در لیورپول گرفت. کریگ و جوآن بیش از 30 سال بود که یکدیگر را می شناختند، اما بدون اینکه جوآن بداند کریگ همیشه عاشق او بود. کریگ می گوید: «هنگامی که 14 سال داشتیم، به محض اینکه او را دیدم عاشقش شدم. 18 ماه پیش او تصمیم گرفت بگوید واقعا چه احساسی دارد و باهم ازدواج کردند. آنها تصمیم گرفته بودند سال بعد ازدواج کنند اما وقتی سرطان لوزالمعده کریگ به نقاط حساس خود رسید، تصمیم گرفتند تاریخ عروسی را جلوتر بیاورند.

در عملی غم انگیز جوآن تصمیم گرفت برای همبستگی با شوهرش در سالن عروسی موهای خود را بتراشد. کریگ می گوید: «بدیهی است اولین باری بود که من جوآن را بدون مو می دیدم، و او به نظر کاملا زیبا و خیره کننده می رسید. او زن رویاهای من است.» جوآن موهای خود را به یک موسسه خیریه که برای کودکان سرطانی کلاه گیس درست می کردند اهدا کرد.

عروسی که به خاطر داماد سرش را تراشید!

عروسی که به خاطر داماد سرش را تراشید!

عروسی که به خاطر داماد سرش را تراشید!

عروسی که به خاطر داماد سرش را تراشید!

عروسی که به خاطر داماد سرش را تراشید!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهراب
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
1
در ایران 100برابر عشق و عواطف بیشتر از این است

همه زنها به همسران خود پایبند هستند

زنها شوهران خود را خیلی دوست دارند

هرگز به شوهر خود خیانت نمی کنند

مهریه اصلا نمی گیرند

به منطق و اصول زندگی پایبند هستند و بچه بازی و لج بازی کودکانه خود را بعد از ازدواج کنار می گذارند
.
.
.
.
.
.
.
.البته برعکس
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: