کد خبر: ۶۵۷۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳
تعداد بازدید: ۸۹۷

پیام تبریک مدیرعامل کیش به مناسبت میلاد حضرت علي( ع) و روز پدرپیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت فرا رسیدن سيزدهم رجب روز میلاد حضرت علي( ع) و روز پدر




به نام خدا


سيزدهم رجب سرآغاز طلوع خورشید زندگی اولين اختر تابناك آسمان امـامت و ولايت، مولي الموحدين حضرت علي( ع) و روز پدر را به همه مسلمانان به ويژه ساكنان و گردشگران جزيره كيش تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

انسان وارسته اي كه پرورش یافته مکتب نبوت بود و با گفتار و كردار خويش همواره دلهای تشنه حقیقت را از چشمه لايزال معرفت الهی سیراب ساخته است. او كه در اوج صلابت كلامش لبريز از عطوفت و هر قدمش بر مدارعدالت بود. فصل به فصل زندگاني پربار مولي الموحدين از نخستين روزهاي ترويج يگانه پرستي در فضاي كفر آلود و پرمخاطره مكه و شجاعت بي بديل ايشان در ميدان هاي نبرد گرفته تا گسترش اسلام و پذيرفتن مسئوليت قضاوت و رهبري امت همه و همه سرشار از پند و حکمت و معرفت است .

مولود كعبه در مقام پدر نيز نيكوترين فرزندان را در مكتب آزادگي و انسانيت پرورده است. از اين رو، فرخنده زاد روز امير مومنان علي (ع) شايسته ترين روز براي گراميداشت مقام پدر است. پدراني كه مي كوشند فرزندان اين مرز و بوم را به شايستگي پرورش دهند و با حق وحقيقت آشنا كنند.

با تبريك اين عيد فرخنده و گراميداشت روز پدر از بـارگـاه لایزال الهی، سعادت همه مسلمانان و سلامتي و سرافرازی پدران سخت كوش ايران اسلامي را مسئلت می‌‌نمایم.

علي اصغر مونسان

رييس هيئت مديره و مديرعامل سازمان منطقه آزاد کیش


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علیرضا صنعتی رودی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
0
0
باسلام گروه آئینی ورشرنگ خواف خراسان رضوی اعلام آمادگی جهت اجرا درداخل وخارج کشوردارد .
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: