کد خبر: ۶۵۷۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶
تعداد بازدید: ۵۰۴
سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا پس از پیروزی ۳ بر صفر مردانش برابر ویارئال گفت: این یک پیروزی دیگر در یک بازی سخت دیگر بود.
زیدان: این یک برد در یک بازی سخت بودزین الدین زیدان در نشست خبری پس از پیروزی مردانش برابر ویارئال گفت: بازی سختی بود و البته از لحاظ تاکتیکی بسیار پیچیده، من به عنوان بازیکن برابر این تیم قوی خاطرات زیادی دارم و همه هواداران فوتبال اسپانیا می‌دانند که ویارئال همیشه یک تیم مدعی و با شخصیت بوده است.

وی درباره مصدومیت رونالدو گفت: این بدترین اتفاقی است که در شرایط فعلی ممکن است رخ بدهد، منتظر نظر کادر پزشکی هستم و امیدوارم به بازی بعدی برابر رایووایکانو برسد. تا این لحظه پاسخ روشنی به من داده نشده اما شاید مجبور شویم به او در بازی بعدی استراحت بدهیم.

زیدان درباره بالای جدول لالیگا گفت: رقابت بسیار فشرده است و البته هر سه تیم خوب بالای جدول به پیروزی رسیدند، چندان عجیب نبود و می‌شد پیروزی پر گل بارسلونا در خانه دپورتیوو را پیش بینی کنیم.

 فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: