کد خبر: ۶۵۷۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
تعداد بازدید: ۳۹۲
مدیرفنی تیم ملی و کاپیتان سابق پرسپولیس گفت:‌ همان‌طور که هادی نوروزی پر پر شد، مهرداد اولادی هم مثل او پر پر شد.
 افشین پیروانی درباره فوت مهرداد اولادی اظهار داشت: در زمان مربیگری بگوویچ و در سال‌های آخر دوران بازی‌‌ و کاپیتانی‌ام در پرسپولیس اولادی به همراه شیث رضایی، علیرضا حقیقی، مجتبی شیری و چند جوان دیگر به تیم اضافه شدند و در آن برهه زمانی با مهرداد همبازی بودم. اولادی طی این سال‌ها پله‌های ترقی را به خوبی طی کرد و خیلی زود به عنوان لژیونر فوتبال ایران راهی امارات شد.

کاپیتان سابق پرسپولیس ادامه داد: شب گذشته در برخی رسانه‌ها عکس هادی نوروزی و مهرداد اولادی را در یک قاب با هم دیدم و غبطه خوردم که چرا چنین جوانان بامعرفت و دوست‌داشتنی چقدر زود ما را ترک می‌کنند.

پیروانی گفت: نمی‌دانم متولی این کار چه کسی است اما فوتبالست‌ها باید مورد توجه قرار بگیرند، هرچند که در این بین بحث سن و سال مطرح نیست و همانطور که طی یک سال اخیر مشاهده کرده‌ایم، به دفعات بازیکنان جوان‌تر نیز جان خود را از دست داده‌اند. در واقع باید اتفاقی بیفتد که بازیکنان فوتبال و به خصوص پیشکسوتان به حال خود رها نشده و فراموش نشوند، چه بسا یک بازیکن در سنین جوانی به خاطر هزار اتفاق بازنشسته شده و به خاطر بی‌توجهی‌ها و فراموش شدن‌ها، در معرض بسیاری از اتفاقات و حوادث تلخ قرار بگیرد.

مدیر تیم ملی با بیان اینکه متأسفانه در کشور ما «از دل برود هر آنکه از دیده برفت»، افزود: اولادی پتانسیل فنی بالایی داشت و در یک مقطعی خیلی پیشرفت کرد و در تیم ملی هم فیکس شد اما به واقع دراین فوتبال به حقش نرسید. بازیکنان به خصوص هم‌نسل‌های ما متأسفانه شاید طی این سال‌ها به حال خود رها شده و خیلی زود فراموش می‌شوند. مطمئن باشید عامل اصلی این اتفاقات ناخوشایند می‌تواند همین فراموش شدن‌ها باشد.

پیروانی تأکید کرد: مهرداد حیف شد. در واقع همانطور که هادی نوروزی پر پر شد، مهرداد اولادی هم مثل او پر پر شد و خیلی زود بود که بخواهد مرگ را در آغوش کشیده و دوستان و هم‌بازیانش را تنها بگذارد. جا دارد به عنوان کاپیتان سابق پرسپولیس این ضایعه را یک بار دیگر به جامعه فوتبال و خانواده اولادی تسلیت بگویم. این داغ بزرگی برای خانواده اولادی به شمار می‌رود و مطمئن باشید داغدار اصلی آنها هستند و امیدوارم خداوند به خانواده‌اش صبر بدهد. این اتفاقات قشنگ نیست و امیدوارم دیگر هرگز تکرار نشود.

 فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: