کد خبر: ۶۵۷۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
تعداد بازدید: ۴۶۳
سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس توانست با رکورد سرمربی ترکیه‌ای پیشین این تیم برابری کند.
برانکو و دنیزلی مساوی شدند!/ «پروفسور» به دنبال خلق رکوردی جدیدمصطفی دنیزلی در سه شهرآورد بزرگ پایتخت روی نیمکت تیم فوتبال پرسپولیس حضور داشت. دو پیروزی و یک تساوی حاصل کار سرمربی ترکیه‌ای پیشین پرسپولیس در دربی‌ها بود. حالا برانکو ایوانکوویچ هم توانسته در سه دربی، دو پیروزی و یک تساوی به نام خود ثبت کند.

دو مربی خارجی پرسپولیس آمار خیره‌کننده‌ای در دربی‌ها بر جای گذاشته‌اند. دنیزلی اولین دربی خود را در حالی که یک-صفر از استقلال عقب بود، با گل‌های مهرزاد معدنچی و مرحوم مهرداد اولادی به سود خود خاتمه داد. این دربی بازی رفت لیگ برتر ششم محسوب می‌شد که مهدی رحمتی هم درون دروازه قرار داشت.

در بازی برگشت لیگ برتر یازدهم، پرویز مظلومی روی نیمکت استقلال حضور داشت و باز هم مهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال بود. دنیزلی این بار با هت‌تریک ایمون زاید توانست شکست 2-صفر را با پیروزی 3-2 عوض کند. دنیزلی تنها تساوی خود در دربی‌ها را در بازی برگشت لیگ برتر ششم و با نتیجه یک-یک مقابل استقلال تجربه کرد.

برانکو که در هفته‌های پایانی لیگ برتر چهاردهم جانشین حمید درخشان در پرسپولیس شد، در شهرآورد هفتادونهم که در آخرین هفته از لیگ برگزار شد توانست با پاس گل زیبای هادی نوروزی و ضربه تمام کننده علی علیپور استقلال را شکست دهد. دروازه‌بان استقلال در آن بازی وحید طالب‌لو بود.

سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس در دربی رفت فصل جاری با گل ثانیه‌های پایانی جری بنسون از شکست در دربی گریخت و در بازی برگشت با نتیجه درخشان 4-2 حریف سنتی را مغلوب کرد. برانکو قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کرده و این شانس را دارد که رکورد خود را در دربی‌ها بهبود ببخشد.
میزان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: