کد خبر: ۶۵۷۵۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
تعداد بازدید: ۳۸۹
معاون اجرایی رئیس جمهوری گفت: هدف كاروان تدبیر و امید در سفر رئیس جمهوری ، افتتاح و توجه به طرحهایی است كه در زندگی مردم اثرگذارند و به عنوان پیشران دیگر بخشهای اقتصادی استان محسوب می شوند.
شریعتمداری: افتتاح طرحهای اثرگذاردر زندگی مردم هدف دولت در سمنان استمحمد شریعتمداری روز دوشنبه درحاشیه افتتاح سامانه الكترونیكی ارتباط مردم و دولت (سامد) در آستانه سفر دكتر روحانی به سمنان، به خبرنگاران گفت: مسئولان كشور با بررسی جامع نیازهای اساسی و طرحهای در دست اجرا در استان سمنان، با انتخاب هوشمندانه به دنبال فعال كردن طرحهای اثرگذار در زندگی مردم و طرحهای پیشران اقتصاد این استان بوده است.
وی افزود: پیشنهاد استاندار سمنان، در حوزه ملی و با نظر وزیران و سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور، منجر به تصمیم های خوبی برای استان سمنان شده است.
شریعتمداری با اشاره به بررسی كارشناسی از مجموعه دستگاه های دولتی و سه دوره نظرسنجی مردم در استان سمنان درباره نیازها و طرحها، افزود: در این بررسی ها مشخص شد مشكلات مردمی با پیشنهادهای مسئولان استان مطابقت داشت و دولت نیز به دنبال تحقق این طرحهاست.
معاون اجرایی رئیس جمهوری با بیان اینكه برخی طرحهای در حال اجرا در استان سمنان جنبه ملی و عمومی دارد كه نیاز به تحول و نگاه ویژه در مقیاس ملی است ،یاد آور شد: در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» و با برچیده شدن زنجیره تحریمهای ظالمانه نظام سلطه از پای ملت ایران، دولت تدبیر و امید اراده محكمی برای حل مشكلات عمومی و محلی دارد.
با حضور معاون اجرایی رئیس جمهوری، مرتضی بانك معاون كل سرپرست نهاد ریاست جمهوری، علی اصغر احمدی مشاور معاون اجرایی رئیس جمهوری، انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی كشور، حجت الاسلام محمدباقر عبدوس امام جمعه موقت سمنان، محمدرضا خباز استاندار، معاونین استانداری ،منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی ،جمعی از مدیران كل، سامانه سامد استان سمنان در آستانه سفر رئیس جمهوری در سالن ورزشی دانشگاه پیام نور سمنان افتتاح شد.
در این سامانه با شماره تماس 111 مردم می تواننداز امروز به مدت سه روز تا پایان روز چهارشنبه، مشكلات، معضلات، مطالبات، انتقادها و پیشنهادهای خود را ارائه كنند.
در این سامانه بیش از هزار كاربر آماده دریافت نظرات شهروندان هستند تا در بخشهای مختلف با دسته بندی متناسب، برای بررسی و حل، اقدام شود.
محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهوری در بدو ورود به دانشگاه پیام نور سمنان، از یادمان 13 سردار شهید شاخص استان در این دانشگاه بازدید و به مقام این شهیدان ادای احترام كرد.
دكتر روحانی سه شنبه 31 فروردین درقالب بیست وششمین سفر كاروان تدبیر و امید به سمنان سفر و طرحهایی را در بخشهای مختلف افتتاح می كند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: