کد خبر: ۶۵۷۵۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
تعداد بازدید: ۳۱۰
سرمربی تیم ملی والیبال از وضعیت این تیم ابراز رضایت کرد.
لوزانو: تیم ملی شرایط خوبی دارد
رائول لوزانو پس از تمرین امروز (دوشنبه) تیم ملی والیبال در مورد شرایط شاگردانش اظهار داشت: تیم ملی به طور کلی شرایط خوبی دارد و بازیکنان در وضعیت مناسبی به سر می‌برند. تنها مجتبی میرزاجانپور به دلیل آسیب‌دیدگی گردن و امیر غفور به خاطر درد دندان با ما تمرین نکرد.

وی ادامه داد: عادل غلامی و محمد موسوی که پیش از این مصدوم شده بودند به شرایط تمرین برگشته‌ و با سایر بازیکنان تمرین کردند.

لوزانو تصریح کرد: نقاط قوت بازیکنان من، حمله، دریافت و دفاع روی تور است. ما باید در فاصله باقی‌مانده تا شروع مسابقات هماهنگی بین دفاع روی تور و توپ‌گیری داخل میدان را تقویت کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در پایان گفت: سایر تیم‌هایی که در مسابقات انتخابی المپیک شرکت می‌کنند کمتر از ما بازی تدارکاتی انجام می‌دهند.
 
تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: