کد خبر: ۶۵۷۵۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱
تعداد بازدید: ۱۶۸۵

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: با شروع سال تحصیلی 96- 95 بالغ بر 17 هزار استخدامی جدید جذب مدارس کشور می‌شوند.

به گزارش ایرنا ، علی زرافشان با بیان اینکه پذیرفته شدگان از دانشگاه فرهنگیان و از طریق آزمون استخدامی کار خود را در مدارس آغاز می‌کنند، گفت: برگزاری دوره‌های ضمن خدمت و دوره‌های آموزشی استانی از جمله اقدامات آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت آموزشی خواهد بود تا معلمان کتاب درسی جدید را آموزش دیده و به دانش آموزان تدریس کنند.

وی گفت: نوع آموزش امسال پیچیده تر است زیرا تنوع رشته و شاخه و همچنین توزیع آن‌ها متفاوت شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
0
0
زحمت مي كشين؟
بهروز
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
0
0
با سلام وخسته نباشید بنده در رابطه با این که امسال بالغ بر 17 هزار نفر استخدامی دارد ایا در ازمون کنکور هم استخدامی در دانشگاه فرهنگیان به همین اندازه است یا ن ممنون میشم اگه جواب بدین.
بهروز
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
0
0
خیلی خیلی زحمت میکشین ممنونیم از شما و همکاراتون
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
0
0
باسلام اينجا نب متولد ٦٠ هستم هفت سال است كه استاد دانشگاهم فوق ليساس رشته كامپيوتر مفت ومجاني ازما كار ميكشن ام رمون تموم شد كي مي خان يه فكري به هال ما بكنند
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: