کد خبر: ۶۵۷۵۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
تعداد بازدید: ۷۸۰
سپاهان در بازی حساسی باید مقابل الاتحاد عربستان به میدان برود.
خلعتبری: محرم همه کاره تیم نیستمحمدرضا خلعتبری درباره شرایط تیمش اینطور حرف می‌زند: «اوضاع و احوال تیم خوب است هر چند در لیگ شرایط خوبی نداریم و بازی با استقلال اهواز را هم برخلاف جریان بازی مساوی کردیم. بدشانسی دست از سر تیم ما برنمی‌دارد. نمی‌دانم چگونه است اما وقتی اتفاقی نخواهد رخ بدهد، نمی‌دهد.» او درباره اینکه با داشتن ۱۴ تساوی در لیگ برتر رکورددار هستند، معتقد است: «۱۴ تساوی داریم که اگر ۴ تا از این بازی‌ها را برده بودیم ۱۲ امتیاز بیشتر داشتیم و الان برای قهرمانی می‌جنگیدیم. همه می‌دانیم که بازیکنان تیم با تمام وجود برای موفقیت سپاهان تلاش می‌کنند. ما همیشه خواسته‌ایم کاری را انجام دهیم و در حد شایستگی‌های سپاهان باشد.»

مهاجم سپاهان درباره حواشی اخیر این تیم و کنار گذاشته شدن محرم نویدکیا توسط استیماچ حرف‌هایی دارد: «درباره حواشی موجود نمی‌توان حرف زد. بارها گفته‌ام عدم نتیجه گیری ما در نیم‌فصل اول به غیبت چند بازیکن مربوط می‌شد. پس از آن هم تغییر و تحولاتی در تیم به وجود آمد و مشکلاتی از سوی باشگاه گریبان تیم را گرفت. باشگاه به وعده‌هایی که داده بود عمل نکرد هرچند مشکلات مالی این روزها برای اکثر باشگاه‌ها وجود دارد اما شرایط‌مان وخیم‌تر از این حرف‌هاست.»

خلعتبری درباره برخوردهایی که میان محرم نویدکیا و استیماچ در تمرینات و اردوهای تیم رخ داد، اینطور توضیح می‌دهد: «درست نیست درباره آنها حرفی بزنم زیرا اطلاعی ندارم. بارها گفته‌ام که داشتن کاپیتانی مانند محرم ارزشمند است و از سوی دیگر امیدوارم باشگاه از استیماچ حمایت کند تا به اهدافی که دارد مانند جوانگرایی در تیم دست یابد. نمی‌دانم اتفاقاتی که در تمرینات رخ می‌داد را چه کسانی رسانه‌ای می‌کردند اما به نظرم خبرچین‌ها از خانواده سپاهان نیستند. محرم از نوجوانی برای سپاهان بازی کرده است و افتخارات زیادی به دست آورده است. ما او را همیشه کاپیتان خود می‌دانیم و مطمئنم فصل آینده با قدرت برمی‌گردد و به کارش ادامه می‌دهد. از سوی دیگر استیماچ سرمربی تیم است و بازیکنان وظیفه دارند به او و تصمیماتش احترام بگذارند.»
این بازیکن سپاهان اشاره‌ای به لقب پدرخوانده که به محرم نویدکیا داده‌اند، دارد: «فیلم پدرخوانده را ندیدم اما نمی‌توان گفت محرم همه کاره یا پدرخوانده تیم است. او همیشه خودش را به خاطر بازیکنان خراب کرد اما اجازه نداد ما متضرر شویم و ما قدر او را می‌دانیم.»

خلعتبری به بازی با الاتحاد عربستان اشاره می‌کند: «این بازی هم برای باشگاه‌مان حیثیتی است و هم برای ملت ایران و کسب پیروزی از همه چیز واجب‌تر است. ما سپاهانیم و حرف‌های زیادی مقابل الاتحاد برای گفتن داریم.»

 خلعتبری در پاسخ به این پرسش که در بازی با استقلال یکی از لیدرها به هواداران گفته است به شما فحاشی نکنند زیرا قرار است سال آینده آبی پوش شوید، بنابراین به نظر می‌رسد شایعه حضور تو در استقلال برای فصل آینده دوباره بر سر زبان‌ها افتاده، آیا تا امروز پیشنهادی از سوی باشگاه استقلال دریافت کرده‌اید؟ می‌گوید: «فعلا از هیچ تیمی پیشنهاد ندارم و نمی‌دانم چرا هواداران استقلال اینگونه فکر کرده‌اند. بارها گفته‌ام و باز هم تاکید می‌کنم از حضور در اصفهان و بازی برای سپاهان لذت می‌برم. تا پایان فصل منتظر خواهم ماند و اگر سپاهان برای تمدید قرارداد پیشنهادی بدهد اولویت با سپاهان است وگرنه پیشنهادهای دیگر را بررسی خواهم کرد.»

ایران ورزشی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: