کد خبر: ۶۵۷۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹
تعداد بازدید: ۳۸۷
مسوول روابط عمومی دفتر محمدرضا عارف گفت: منتخب اول مردم تهران در دیدارهای نوروزی خود صحبتی درباره ریاست مجلس دهم نداشته است.
عارف صحبت از ریاست مجلس نکرده استمسوول روابط عمومی دفتر محمدرضا عارف گفت: منتخب اول مردم تهران در دیدارهای نوروزی خود صحبتی درباره ریاست مجلس دهم نداشته است.

علیرضا خامسیان در واکنش به اخباری درباره اظهارنظر عارف برای نامزدی ریاست مجلس دهم اظهار کرد: از آغاز سال نو گروه‌ها و اقشار مختلفی از مردم و همچنین چهره‌های سیاسی و فرهنگی و اجتماعی برای تبریک سال جدید و همچنین انتخاب آقای عارف به عنوان نفر اول مردم تهران به دفتر ایشان می‌آیند.

وی افزود: در هیچ کدام از این دیدارها صحبتی از ریاست مجلس دهم نشده و دکتر عارف در حال حاضر این صحبت‌ها را زودهنگام دانستند و خود عارف هم در سخنرانی‌ها و یا مواضع خود به این موضوع ورود نکرده است.

خامسیان گفت: در دیدار اخیر عارف با یکی از گروه‌های سیاسی نیز هیچ صحبتی درباره ریاست مجلس دهم و نامزدی وی برای این کرسی بحثی به میان نیامده است.

 ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: