کد خبر: ۶۵۷۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶
تعداد بازدید: ۱۶۶۳
جدیدترین ساخته مسعود کیمیایی با تکمیل لیست بازیگران و عوامل پشت دوربین بزودی مقابل دوربین خواهد رفت.

با اضافه شدن آنا نعمتی و لعیا زنگنه به فیلم سینمایی «قاتل اهلی» فیلمبرداری این فیلم تا یک ماه آینده آغاز خواهد شد. پیش از این نیز حضور بازیگرانی چون عزت ا… انتظامی، فرهاد اصلانی در فیلم جدید مسعود کیمیایی قطعی شده بود. البته از این بین هنوز قراردادی با انتظامی منعقد نشده و سناریو برای وی ارسال شده است. انتظامی نیز توافق ضمنی خود را از حضور در این فیلم اعلام کرده است. «قاتل اهلی» چند بازیگر مطرح دیگر نیز خواهد داشت که این روزها سازندگان سرگرم مذاکره با آنان هستند و بزودی با اعلام نام شان به گروه اضافه می شوند.

زنگنه و نعمتی در فیلم کیمیایی
از عوامل پشت دوربین «قاتل اهلی» نیز تاکنون حضور فرشاد محمدی به عنوان مدیر فیلمبرداری، اسحاق خانزادی مدیر صدابرداری، مصطفی خرقه پوش تدوینگر و عبدا… اسکندری طراح گریم قطعی شده است.

کیمیایی از اواسط سال گذشته تصمیم به ساخت «قاتل اهلی» گرفته بود و حتی صحبت هایی مبنی بر حضور این فیلم در جشنواره سی و چهارم فیلم فجر مطرح شد.

«قاتل اهلی» به قلم مسعود کیمیایی داستان زندگی جوانی را روایت می کند که تمام راه‌های پولدار شدن را می‌رود اما در انتها متوجه می شود برای پولدار شدن نبوغی بیش از انیشتین باید داشته باشد… .

این فیلم بیست و هشتمین ساخته سینمایی کیمیایی محسوب می شود.
بانی فیلم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: