کد خبر: ۶۵۷۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
تعداد بازدید: ۴۶۹
نفر نخست مرحله انتخابي تيم ملي كشتي فرنگي در وزن 85 كيلوگرم گفت: هدفم پس از اعتماد كامل سرمربي تيم ملي، كسب خوش رنگ ترين مدال المپيك 2016 در برزيل است.
خط و نشان فرنگي كار 85 كيلوگرم ايران براي حريفان المپيكيمرحله نهايي رقابت هاي انتخابي تيم هاي ملي كشتي آزاد و فرنگي براي حضور در رقابت هاي المپيك 2016 برزيل، در چهار وزن كشتي آزاد و يك وزن كشتي فرنگي روز گذشته (جمعه) در سالن 12 هزار نفري آزادي تهران برگزار شد.
حسين نوري در ديدار فينال وزن 85 كيلوگرم كشتي فرنگي با دو پيروزي 4 بر يك و 4 بر 2 مقابل حبيب الله اخلاقي دارنده دو مدال برنز جهان و قهرمان بازي هاي آسيايي نفر برتر اين وزن شناخته شد.
وي همچنين در مرحله مقدماتي نيز مجتبي كريم فر نفر سوم بازي هاي آسيايي، داود اخباري و يوسف قادريان دارنده مدال طلاي جوانان جهان و برنز بزرگسالان جهان را شكست داده بود.
اين كشتي گير اهل استان البرز در گفت و گو با خبرنگار ايرنا گفت: با حريفانم حدود چهار سالي است كه كشتي مي گيرم و به خوبي همه آنها را مي شناسم و روز گذشته هم توانستم با شرايط بدني خوبي كه دارم با همه كشتي بگيريم و مقابل همه حريفان با اقتدار به پيروزي برسم.
وي گفت: فشار بسيار سنگيني در مسابقات انتخابي به من وارد شد، چرا كه فاصله زماني بين كشتي هاي من هشت دقيقه بود و فرصت كافي براي استراحت نداشتم و اين در حالي بود كه حريف من در فينال به دليل انصراف برخي از كشتي گيران، مبارزات كمتري را انجام داده بود.
نوري در خصوص حضورش در المپيك 2016 ريو گفت: فدراسيون كشتي براي تعيين نفرات نخست فرايندي را تعريف كرده و من به آن احترام مي گذارم و هنوز راه زيادي براي المپيك دارم، اما در صورت حضور در المپيك با توجه به تمرينات سنگين و پرفشاري كه پشت سر گذاشته ام، سعي دارم بهترين مدال المپيك را براي كشورم بگيرم.
ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: