کد خبر: ۶۵۷۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴
تعداد بازدید: ۳۸۳
در حالی که برخی شنیده‌ها حاکی از "درخواست افزایش قیمت لبنیات از سوی صنایع مربوطه" است، دبیر انجمن صنفی صنایع لبنی اعلام کرد که هیچ درخواستی مبنی بر افزایش قیمت از سوی صاحبان صنایع مطرح نشده است و امسال لبنیات گران نمی‌شود.
لبنیات گران می شود؟در حالی که برخی شنیده‌ها حاکی از "درخواست افزایش قیمت لبنیات از سوی صنایع مربوطه" است، دبیر انجمن صنفی صنایع لبنی اعلام کرد که هیچ درخواستی مبنی بر افزایش قیمت از سوی صاحبان صنایع مطرح نشده است و امسال لبنیات گران نمی‌شود.

رضا باکری اظهار کرد: موضوع افزایش قیمت لبنیات مطرح نیست و با توجه به تورم هشت تا نه درصدی امسال که اثر‌گذاری حدود چهار درصدی روی قیمت فرآورده‌های لبنی دارد، امسال صنایع لبنی درخواستی مبنی بر افزایش قیمت لبنیات ندارند.

وی خاطر نشان کرد: سال گذشته تورم 12 درصدی باعث شد تا شش تا هشت درصد قیمت لبنیات را افزایش دهد اما با توجه به پیش‌بینی تورم هشت تا 9 درصدی برای امسال که اثر‌گذاری حدود سه تا چهار درصدی روی قیمت انواع فرآورده‌های لبنی دارد، قیمت لبنیات نیز افزایش پیدا نمی‌کند.

دبیر انجمن صنفی صنایع لبنی با اشاره به کاهش نرخ تورم، پایین‌بودن قدرت خرید مردم و نبود کشش در بازار گفت: امسال درخواستی از سوی صنایع لبنی برای افزایش قیمت لبنیات مطرح نمی‌شود.
 ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: