کد خبر: ۶۵۷۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳
تعداد بازدید: ۷۲۵
نامزدهای بهترین بازیکن فصل و بهترین بازیکن جوان لیگ برتر انگلیس اعلام شد.
نامزدهای بهترین بازیکنان فصل لیگ جزیرهبا نزدیک شدن به پایان فصلی عجیب در لیگ برتر که با صدرنشینی لسترسیتی و دومی تاتنهام پیش می‌رود، اتحادیه فوتبال انگلیس مطابق هر سال فهرست بهترین بازیکن فصل و بهترین بازیکن جوان را اعلام کرد. بر طبق قهرست اعلام شده برای بهترین بازیکن جوان سال یا پدیده لیگ برتر بازیکنان زیر اعلام شدند که با رای کاپیتان‌ها و سرمربیان و کارشناسان فوتبال در انگلیس انتخاب می شوند:

دله آلی / تاتنهام

هری کین / تاتنهام

کوتینیو / لیورپول

جک باتلند / استوک سیتی

روملو لوکاکو/ اورتون

روس بارکلی/ اورتون

اما نامزدهای مهمترین جایزه فردی در فوتبال انگلیس که به بهترین بازیکن فصل معروف است نیز به شرح زیر اعلام شد:

دیمتری پایه / وستهام

هری کین / تاتنهام

جیمی واردی / لسترسیتی

ریاض محرز / لسترسیتی

انگولو کانته / لسترسیتی

مسوت اوزیل / آرسنال

فصل قبل ادن هازارد بهترین بازیکن و هری کین بهترین بازیکن جوان لیگ برتر شدند و قبل از هازارد نیز لوئیس سوارس و گرت بیل بازیکنانی بودند که به عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر رسیدند.

همچنین جان تری کاپیتان تیم قهرمان فصل قبل نیز اولین رای را مشخص کرد و ریاض محرز از لستر را بهترین بازیکن و هری کین را بهترین بازیکن جوان معرفی کرده بود.

 ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: