کد خبر: ۶۵۶۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
تعداد بازدید: ۶۳۶
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تیم ملی روی کاغذ شانس اول صعود به جام جهانی است.
قلعه نویی: پیش بینی از دربی ندارم
امیر قلعه نویی درباره قرعه تیم ملی در مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: به نظرم تیم ملی در گروه خوبی افتاده است اما اینکه بخواهیم بگوییم قطعا صعود می کنیم حرف درستی نیست. تیم ما الان فقط روی کاغذ شانس اول صعود است اما فوتبال را روی کاغذ بازی نمی کنند و حقایق آن داخل زمین مشخص می شود و به همین خاطر نمی توان گفت که تیم ملی کار آسانی را در پیش دارد.

وی در ادامه افزود:اینکه بگوییم خوش شانس بوده ایم یا نه بحثی فنی نیست و ما باید منطقی به این گروه نگاه کنیم. اینکه گروه ما در مقایسه با آن گروه بهتر است حرف درستی است اما شما باید به پیشرفت فوتبال در کشورهای دیگر هم نگاه کنید. الان ازبکستان چین شراطی خوبی دارند و نباید آنها را دستکم گرفت. به نظرم دوره قبل قرعه ما آسان تر بود اما در همان مقطع یادمان هست که ازبکستان در آزادی شکست داد و در بازی برگشت هم از نظر فنی شانس آنها برای برد بیشتر بیشتر بود و حتی داور روی گل سالم آنها اشتباه کرد و ...این مسایل نشان می دهد که تیم های آسیایی به هم نزدیک هستند.

قلعه نویی اضافه کرد: ما نباید با برخی صحبت ها روی تیم ملی فشار وارد کنیم و ضمنا برای پاسخ دادن به این سوال که صعود می کنیم یا نه زود است. باید یک دوراز بازی ها برگزار شود و بعد نظر بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی درباره آخرین وضعیت تیمش نیز گفت:ما دو روز است که به تبریز رسیده ایم و فرصتی برای کار تاکتیکی نداشته ایم و فقط به دنبال ریکاوری بودیم اما شراطی تیم به رغم خستگی بچه خوب است و آماده بازی فردا هستیم.تیم صبای قم یکی از تیم های خوب لیگ است و مریب خوبی دارد و از همه مهمتر اینکه مدیران این باشگاه از بهترین ها هستند. من با  رضا کشوری رفاقت 30 ساله دارم و آقای موسوی هم که از مدیران لایق فوتبال ما است که در زمان حضور ما در استقلال برای تیم ما فداکاری کرد و در اوج مشکلات مالی بعنوان اسپانسر حمایت مان کرد.این بازی برای ما 6 امتیازی است و برای بردن به میدان می رویم.

قلعه نویی در پایان درباره دربی روز جمعه گفت: بازی را حتما تماشا می کنم و امیدوارم بازی خوبی شود ولی نظری درباره آن ندارم و پیش بینی ای هم نمی کنم.

کاپ
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: