کد خبر: ۶۵۶۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸
تعداد بازدید: ۶۵۴
پرسپولیس در حالی در دربی روز جمعه حاضر خواهد شد که کمال کامیابی نیا را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.
دردسر پرسپولیس در غیاب کامیابی‌نیادریافت کارت زرد توسط کامیابی نیا، نام او را در لیست محرومان دربی روز جمعه قرار داد تا برانکو ایوانکوویچ در روز جمعه نتواند از این بازیکن در ترکیب تیم خود استفاده کند. این شرایط باعث خواهد شد تا پرسپولیس در این بازی با نقطه ضعف بزرگی مواجه شود و باید دید برانکو این مساله را چگونه در تیمش برطرف خواهد کرد.

میل زیاد هجوم در بین دو مدافع کناری پرسپولیس یعنی رامین رضاییان و محمد انصاری باعث می شد تا کامیابی نیا به عنوان هافبک دفاعی این تیم بیشتر در زمان حملات پرسپولیس به سمت جناحین دفاعی سوییچ کند تا جای خالی این دو را پر کند و مانع از شکل گیری ضدحملات شود. این مساله باعث می شود تا در دربی حساس روز جمعه، پرویز مظلومی خصوصا روی حملات رامین رضاییان حساب ویژه ای باز کند و روی فضا خالی او برنامه ریزی داشته باشد.

با این شرایط باید دید نفر جایگزین کامیابی نیا موفق خواهد شد این نقطه ضعف را برطرف کند و برانکو چه برنامه ای روی این مساله خواهد داشت.

ترکیب چهار نفره خط میانی پرسپولیس را در این دیدار و در غیاب کامیابی نیا را محسن مسلمان، احمد نوراللهی، فرشاد احمدزاده و امید عالیشاه تشکیل خواهند داد و نوراللهی برخلاف دیدارهای گذشته با خصوصیات تدافعی تری حاضر خواهد شد و وظیفه او ضمن درگیری با هافبک های میانی استقلال، پوشش فضای خالی مدافعان کناری نیز خواهد بود و این روز سخت و نفسگیری را برای هافبک جوان پرسپولیس خواهد ساخت.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: