کد خبر: ۶۵۶۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
تعداد بازدید: ۳۸۶
تیم الشحانیه قطر روز گذشته در آخرین هفته از لیگ دسته دوم قطر مقابل تیم دوم الریان به نتیجه تساوی رضایت داد و به عنوان تیم دوم به لیگ برتر قطر صعود کرد.
پولادی به لیگ ستارگان قطر برگشتالشحاینه شب گذشته آخرین بازی خود را در این فصل از لیگ دسته دوم مقابل تیم دوم الریان انجام داد که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به اتمام رسید تا یاران پولادی با 38 امتیاز نایب قهرمان لیگ "قطر گاز"( دسته دوم) شوند و به عنوان تیم دوم به لیگ ستارگان بازگردند.

پولادی در این دیدار مثل همیشه 90 دقیقه کامل بازی کرد و توانست برای تیمش مفید باشد. تیم المعیذر نیز با 44 امتیاز تیم اول راه یافته به لیگ ستارگان بود.

تیم الشحانیه قطر در فصل گذشته به همراه مسعود شجاعی و مهرداد پولادی به دسته دوم قطر سقوط کرده بود. شجاعی پس از سقوط تیمش آن را به مقصد الغرافه تیم لیگ برتری قطر ترک کرد اما پولادی به همراه این تیم ماند.

 فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: