کد خبر: ۶۵۶۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴
تعداد بازدید: ۳۶۸
جلسه بررسي همكاري هاي مشترك بانك سرمايه و ضامن بانك آذربايجان با حضور مديران عامل و جمعي از مديران ارشد هر دو بانك برگزار شد.
 
به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومي بانك سرمايه، در جلسه بررسي همكاري هاي مشترك بانك سرمايه و ضامن بانك آذربايجان، دكتر محمدرضا خاني، رئيس هيات مديره بانك سرمايه ضمن خير مقدم به هيات آذربايجاني، ابراز اميدواري كرد كه توافقات مورد نياز جهت همكاري ميان بانك سرمايه و ضامن بانك حاصل شود تا هر دو طرف از مزاياي اين همكاري بهره مند گردند.
 
وي با اشاره به اين موضوع كه در تعاملات بانكي بين المللي آبروي بانك هاي داخلي به نوعي آبروي نظام در خارج از كشور محسوب مي گردد تاكيد نمود كه به همين دليل هر بانك غير ايراني كه بخواهد به نظام بانكي كشور ورود پيدا كند بايستي با يكي از موسسات مورد اعتماد بانك مركزي من جمله بانك سرمايه در اين حوزه همكاري نمايد.
 
در ادامه اسماعيل‌اف، مديرعامل ضامن بانك آذربايجان با ابراز خرسندي از پايان تحريم هاي ايران و اجرايي شدن برجام، در معرفي آن بانك اظهار داشت: ضامن بانك با 58 شعبه در سراسر آذربايجان داراي 25 سال سابقه فعاليت است و از نظر تعداد شعب دومين بانك آذربايجان محسوب مي شود.
 
اسماعيل‌اف هدف از حضور در ايران را برداشته شدن تحريم ها و آغاز همكاري با بانك هاي ايراني و ارائه آخرين خدمات بانكداري عنوان نمود و گفت: از جمله تازه ترين محصولات ضامن بانك، وي‌آي‌پي كارت است كه در دنيا كم نظير بوده و در آذربايجان بي رقيب است.
 
مدير عامل ضامن بانك آذربايجان در  خصوص  VIP Infinite Card  اظهار داشت: اين كارت در اكثر فرودگاه هاي دنيا و برخي فروشگاه ها و هتل ها معتبر بوده و دارندگان آن مي توانند از تخفيفات خاصي برخوردار شوند. همچنين با اين كارت مي توان كليه فعاليت هاي پرداخت و دريافت را انجام داد و امنيت بسيار بالايي دارد.
 
وي از جمله خدمات ديگر ضامن بانك را مستر كارت و ويزا كارت عنوان نمود و اظهار اميدواري كرد كه بتواند در كنار دلار آمريكا، يورو، روبل روسيه و منات آذربايجان، ريال ايران را نيز در فعاليت هاي ارزي خود وارد نمايد.
 
اسماعيل‌اف محصول جديد و انحصاري ضامن بانك را «Caspian Money Transfer» معرفي نمود و گفت: CMT نخستين سيستم انتقال بين المللي پول در كشور آذربايجان است و مشتريان ضامن بانك را قادر مي سازد وجوه خود را به راحتي به هر نقطه از دنيا منتقل نمايند. شايان ذكر است در حال حاضر با بيش از دو ميليون بانك در سراسر جهان از طريق اين سيستم در ارتباط هستيم و ان‌شاءالله پس از انعقاد همكاري، ضامن بانك مي تواند بانك سرمايه را به بانك هاي عضو مرتبط نمايد.
 
مديرعامل ضامن بانك يكي ديگر از خدمات قابل ارائه به بانك سرمايه را پست‌ترمينال‌ها و پوزهاي روز دنيا اعلام نمود و اظهار داشت: ضامن بانك نمايندگي يكي از شركت هاي معتبر در زمينه تهيه تجهيزات بانكي را دارد و مي تواند نيازهاي بانك سرمايه را در اين خصوص برآورده سازد و همچنين در هتل ها و فرودگاه ها پست‌ترمينال و پوزهايي را نصب و راه اندازي نمايد تا توريست ها و مهمانان بين المللي كه داراي ويزا كارت و مستر كارت هستند بتوانند فعاليت هاي مالي خود را انجام دهند.
 
شايان ذكر است پس از اجرايي شدن برجام، بانك سرمايه مذاكرات هدفمند و گسترده اي را در خصوص فعاليت و تعامل در حوزه بين الملل و در راستاي جذب سرمايه هاي خارجي و ورود آخرين فناوري ها و خدمات نوين بانكي به ميهن اسلامي آغاز نموده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: