کد خبر: ۶۵۶۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰
تعداد بازدید: ۵۳۵
ستاره ایرانی العربی با آسیب دیدگی جزئی مواجه شده و دیدار حساس برابر المسیمیر را از دست داد.
آسیب دیدگی جزئی اشکان دژاگه
اشکان دژآگه در العربی قطر بازی می‌کند. او یکی از بهترین بازیکنان العربی به شمار می‌آید و در فصل جاری لیگ قطر هم بازی‌های درخشانی را برای تیمش به نمایش گذاشته است.

العربی در هفته بیست و پنجم لیگ ستارگان قطر به مصاف المسیمیر می‌رود. رسانه های قطری نوشتند که اشکان دژاگه ستاره ایرانی العربی با آسیب دیدگی جزئی مواجه شده و به این دیدار حساس نخواهد رسید.

دژاگه و پائولینیو، دو بازیکن تاثیر گذار العربی به شمار می‌آیند که هر دو بازیکن به این دیدار بزرگ نخواهند رسید. المسیمیر قعرنشین جدول رده بندی در لیگ قطر است و محمد نوری کاپیتان سابق پرسپولیس را در اختیار دارد.

العربی در فصل جاری با هدایت جیان فرانکو زولا نتایج خوبی به دست نیاورده است و هواداران این تیم از عملکرد این مربی ایتالیایی راضی نیستند، اما هم اشکان دژاگه و هم جواد نکونام، دو ستاره ایرانی العربی بازی‌های درخشانی را برای تیم خود به نمایش گذاشته‌اند و از بهترین بازیکنان بوده‌اند.

 ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: